Fejk úřaduje jako ombudsman ČD na pražském hlavním nádraží

7.4.2011 11:38   |  

Ombudsman kvality Českých drah Petr Fejk bude cestujícím k dispozici každou středu od 14 do 18 hodin v ČD centru na hlavním nádraží v Praze. S podněty na zlepšení služeb Českých drah (ČD) se na něj mohou zákazníci obrátit e-mailem, písemně i telefonicky.

Ombudsmanův tým tvoří čtyři manažeři kvality. Mají komunikovat se zákazníky, prověřovat podněty od občanů, kontrolovat a napravovat nedostatky a navrhovat systémové změny. Jejich výsledkem mám být zvýšení komfortu zákazníků ČD. V loňském roce využilo spoje ČD 163 milionů cestujících.

Autor: sal

Komentáře

Čtěte také

Pojišťovny odhalují mnohem více podvodů, hlavně u nemocí a úrazů

Pojišťovny odhalují mnohem více podvodů, hlavně u nemocí a úrazů

Počet odhalených pojistných podvodů se od roku 2010 ztrojnásobil, loni přesahoval 15 a půl tisíce. Vyplývá to z informací poskytnutých projektem Česko v datech. Nedá se ovšem… více

Komerční prezentace
Mobilní web