Nový pořad Clarksonovi nestačí, vytváří k němu i vlastní sociální síť | E15.cz

Nový pořad Clarksonovi nestačí, vytváří k němu i vlastní sociální síť

22. listopadu 2016 • 13:43

Skončili s Top Gearem, nyní však vytváří nový fenomén. Trio bývalých moderátorů automobilové show už dříve uvedlo nový pořad Grand Tour, nyní k němu navíc vytvořilo i originální sociální síť DriveTribe.

Přijde vám, že jste málo elektronicky socializovaní? V tom případě pro vás má Jeremy Clarkson a spol další důvod, proč vysedávat hodiny a hodiny u počítače. Jmenuje se DriveTribe a mělo by se jednat o sociální síť specializovanou výhradně na petrolheadskou komunitu. Web se rozjede už 28. listopadu a najdete zde sekce, na které si jen vzpomenete.

Tuning, závody, klasická auta, sportovní auta, závodní simulátory, holky za volantem, supersporty, drift, rallye, autopejskaře, ale i motorky nebo luxusní zboží související s tématem. Některé sekce budou přesně definovány, jiné budou volnější, co se okruhů týče.

Charouz Motors jde do insolvence, dluží 100 milionů korun

Do systému se půjde přihlásit prostřednictvím facebookového profilu, jenž převezme i vaši profilovou fotku, kterou ale budete moci vyměnit, pak už stačí jen vyplnit svůj stručný profil a přihlásit se do "kmenů", které vás na drivetribe budou zajímat.

Vzájemná komunikace pak bude probíhat spíše formou krátkých zpráv a rychlých diskuzí, nic jako vytváření nekonečných diskuzních fór nečekejte. Nejblíže by drivetribe měl mít k instagramu.

Celý článek čtěte na Auto.cz

Autor: Michal Fokt
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!