Po požáru serverovny obnovila Česká pošta on-line služby na všech pobočkách | E15.cz

Po požáru serverovny obnovila Česká pošta on-line služby na všech pobočkách

ČTK

Všechny on-line služby na pobočkách i na webových stránkách České pošty již fungují. Pošta po sobotním požáru datového centra v pražské Olšanské ulici již obnovila jejich provoz. V neděli dopoledne to sdělil mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Během neděle podle něj bude ještě pošta provoz testovat před startem silného provozu na začátku příštího týdne. O víkendu je otevřeno jenom několik desítek poboček. "Nevylučujeme ale, že budou menší výpadky, jak to budeme testovat," dodal Vitík.

Kvůli sobotnímu dopolednímu požáru datového centra v pražské Olšanské ulici České poště nefungovaly on-line služby a webové stránky. Otevřena byla hlavní pošta v Jindřišské ulici v Praze a pobočky v obchodních centrech. Škodu podle hasičů vyšetřovatel předběžně odhadl na 300 000 Kč.

Státní podnik Česká pošta spravuje 3200 poboček, což představuje jednu z nejhustších sítí v Evropě. Podnik zaměstnává zhruba 30 000 zaměstnanců a v roce 2017 mu klesl zisk o polovinu na 110 milionů korun.

Kudy putuje balíček DHL? Podívejte se do obřího skladu
České poště loni klesl zisk skoro o polovinu, stamiliony šly na zvýšení mezd

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!