RegioJet poprvé nasadí ubytovací vozy

Vlaková společnost RegioJet začne počínaje zítřkem vypravovat do pravidelného provozu své dosud nejdelší vlaky. Půjde o noční spoje mezi Prahou a Košicemi, jejichž součástí budou nově i lůžkové a lehátkové vagony. Je to poprvé, co firma Radima Jančury nabídne cestování v leže. Celkem bude mít souprava dvanáct vagonů, z toho dva ubytovací.

RegioJet v Ostravě
16.12.2015 18:30   |  

Novinkou je rovněž skutečnost, že vlak potáhne nová siemensovská lokomotiva Vectron; RegioJet má celkem pronajato z Rakouska pět těchto strojů, používá je ale převážně na Slovensku.

„Ceny jízdenek v ubytovacím voze na trase Praha – Košice začínají na 375 korunách pro místo v lehátkovém kupé, cesta v ubytovacím voze se dá zarezervovat, pokud trvá déle než pět hodin,“ uvedl mluvčí firmy Aleš Ondrůj. Jízdenka do dražšího lůžkového kupé začíná na 650 korunách. Prodej jízdenek do ubytovacích vagonů začal v úterý a podle mluvčího je na čtvrtek už téměř vyprodáno.

RegioJet posílá od neděle, kdy začal platit nový jízdní řád, své noční vlaky do Košic každý den, předtím jezdily pouze ve čtvrtek, v pátek a v neděli. K tomu žlutá firma vypravuje i jeden denní spoj v každém směru. Noční konkurencí jí jsou především vlaky Českých drah kategorie EuroNight, za bílého dne jezdí pendolino. Mezi Prahou a Košicemi pendluje jednou denně i další soukromník Leo Express. Ten ve svých ucelených jednotkách ležení nemá.


Čtěte také:

RegioJet na Moravě zaútočí na Leo Express. Bude jezdit na Zlínsko

RegioJet na Slovensku chce opustit třetina strojvedoucích

Jan Šindelář Autor: Jan Šindelář redaktor deníku E15

Komentáře

Čtěte také

Rusnok: Česko patří do eurozóny, na vstup ale ještě nedozrálo

Rusnok: Česko patří do eurozóny, na vstup ale ještě nedozrálo aktualizováno

Česká národní banka (ČNB) bude pod vedením Jiřího Rusnoka méně euroskeptická, ale zachová si kritický pohled na fungování měnové unie a eurozóny. Rusnok, kterého ve středu… více

Komerční prezentace
Mobilní web