Dynamics 365 umožní zvýšit efektivitu a zlepšit vztahy se zákazníky

Dynamics 365 umožní zvýšit efektivitu a zlepšit vztahy se zákazníky
8. prosince 2016 • 11:13

Představujeme nové služby pro řízení firem a organizací Dynamics 365. Jedná se o novou cloudovou službu společnosti Microsoft, která sjednocuje svět ERP a CRM do ucelené nabídky pro podporu byznys procesů, jakými jsou automatizace prodeje, řízení či zákaznická podpora. Řešení umožňuje společnostem růst spolu s jejich byznysem. Dynamics 365, poháněný pokročilou analytikou a strojovým učením, přinášející predikování budoucího stavu, např. nákupního chování, je předzvěstí nové éry pro naše zákazníky. S pomocí Dynamics 365 mohou mít zákazníci všech velikostí kdykoliv a odkudkoliv svou firmu pod naprostou kontrolou, mohou se opřít o systém, který pomáhá získávat nové zakázky, a mohou lépe řídit rizika a rozhodovat se pomocí přesných odhadů budoucího vývoje.

Inteligence pro celou firmu

V Microsoftu, v průběhu posledních dekád, investujeme do výzkumu umělé inteligence tisíce dolarů, abychom pomohli každému člověku a organizaci dosáhnout více. Office 365, Cortana Intelligence Suite nebo Skype překladač jsou pouze vybranými příklady toho, jak jsme tyto investice přeměnili na výhodu pro naše zákazníky. Tyto investice nyní přinášíme k zákazníkům i v podobě Dynamics 365. Ten je navržen tak, aby pomohl zlepšit například výrobní procesy nebo dodavatelsko-odběratelské vztahy, zefektivnit prodeje a mnoho dalšího.Vždy je přitom myšleno na benefit pro koncového zákazníka s cílem přinášet zákaznickou zkušenost 21. století.

Funkce zabudované umělé inteligence si mohou zákazníci rozšířit o další nezávislé aplikace. Jedním z příkladů je Dynamics 365 pro Customer Insights. Nová analytická platforma od Microsoftu. Customer Insights propojuje a analyzuje data jako například e-mailovou komunikaci, schůzky, konverzaci, sociální sítě, weby, IoT, a za pomoci pokročilých analytických služeb umožní 360 stupňový pohled na zákazníka, včetně automatických návrhů na další zlepšení.

Klíčové benefity Dynamics 365 jsou:
• Opora pro zlepšování a budování vztahů se zákazníky
• Efektivní nástroje pro zaměstnance, se kterými mohou účinně pracovat a soustředit se na to, co je podstatné a mohou se lépe rozhodovat na základě kvalitně vyhodnocených dat
• Poskytuje možnost rychlé a bezproblémové optimalizace procesů a pracovních postupů, která povede ke snížení nákladů a k růstu firmy
• Představuje způsob, jak přinášet do organizací potřebné inovace a jak nabízet lepší produkty a služby

NAPŘÍKLAD:
Jedním ze skvělých příkladů je značka Marston provozující gastronomické zařízení ve Velké Británii. Právě díky této aplikaci a propojení dat z Wi-Fi hotspotů, dat z transakcí, rezervaci stolů, průzkumů a sociálních sítí dokážespolečnost na základě výsledků z Customer Insight prodat v každém svém podniku každý den o jeden nápoj a jedno jídlo navíc, což jí v konečném důsledku přinese navýšení tržeb o přibližně 7,7 milionu liber.

Podívejte se na video: 

Systém je postaven je tak, aby při využití Dynamics 365 maximálně zjednodušil pracovní postupy s využitím dalších služeb z portfolia Microsoftu, jako jsou například Power BI, Office 365, Microsoft Azure a Cortana Intelligence. S cloudovou službou Dynamics 365 lze začít v malém a rozšiřovat ji podle aktuálních potřeb společnosti. Cílem je odstranit bariéru nepropojených datových sil, jejíž důsledkem je, že se firmy a jejich procesy přizpůsobují IT, a nikoliv aktuálním potřebám a rychle se měnícím podmínkám trhu.

Rostoucí ekosystém partnerů

Dynamics 365 používá pro všechny procesy společný datový model, který umožňuje zákazníkům rozšířit jeho funkcionalitu a vytvářet vlastní aplikace pomocí PowerApps, Microsoft Flow nebo našich profesionálních řešení. Tento datový model používají i řešení od našich partnerů, což znamená, že si zákazníci mohou snadno rozšířit funkce Dynamics 365 o unikátní aplikace, které najdou v online tržišti nazvaném AppSource.

Představení Dynamics 365 v Praze a živé vysílání

Dynamics 365, spolu s dalšími novými funkcemi je pro zákazníky k dispozici už od 1. listopadu 2016.

Dovolujeme si vás pozvat na prezentaci nové generace podnikových aplikací Microsoft Dynamics 365. Představení se bude konat v úterý 13. prosince v pražské pobočce Microsoftu za účasti expertů a implementačních partnerů. Sledujte živý přenos toho nejdůležitějšího z pohodlí třeba vaší kanceláře.

Přihlásit k účasti se můžete na https://aka.ms/predstavenidynamics365

Autor: Komerční sdělení
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!