Aplikace od pojišťoven zkusilo 250 tisíc klientů

Vlastní „chytrou aplikaci“ pro mobilní telefony se sadou různých funkcí nabízí svým klientům osm z deseti nejvýznamnějších pojišťoven v Česku. Zatím si je na svých zařízeních podle zjištění deníku E15 vyzkoušelo téměř čtvrt milionu klientů.

 startupy, aplikace
28.5.2013 9:15   |  

Například s pojišťovnou Allianz může uživatel získat různé slevy při tréninku průjezdů křižovatkami nebo projít školou smyku.

Aplikace od ČPP zase pomůže při řešení dopravní nehody a Kooperativa pak prostřednictvím aplikace nabídne i dopravní zpravodajství. Historicky první, a zatím patrně nejkomplexnější, aplikace dílny pojišťovny v Česku vznikla před více než dvěma roky, v březnu 2011. Uvedla ji Česká pojišťovna (ČP) pod názvem Pojišťovna. Od té doby se počet jejích stažení blíží sto tisícům, aktivně ji využívá přes třicet tisíc lidí měsíčně. Ti si přes ni spravují smlouvy, přednostně volají na kontaktní centrum, sjednávají pojistky nebo hlásí pojistné události.

„Uživatelům je po dvou letech vývoje k dispozici již šestá verze. První variantu jsme však museli zvládnout připravit ve spolupráci s vývojářským studiem eMan asi za čtyři týdny,“ upřesnil mluvčí ČP Jan Marek, a to s ohledem na připravenou reklamní kampaň. V jejím rámci ČP podporuje rozšíření aplikace i tím, že klientům nabízí u nejvyšších variant pojistek chytrý telefon, v němž je aplikace předinstalována. Na podzim má vyjít její další verze.


Čtěte také:

Katastr má novou aplikaci pro smartphony

Bublina jménem Galileo

Vodafone přiostřil konkurenční boj, nabídku rozšířil hlavně vzhůru


Autor: Marek Schwarzmann

Komentáře

Čtěte také

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Porošenko se při cestě na Donbas dostal do přestřelky

Ukrajinský prezident Petro Porošenko se během inspekce po armádních postech v Donbasu dostal pod palbu separatistů. V Potvrdil to mluvčí protipovstalecké operace Andrij Lysenko. K… více

Komerční prezentace
Mobilní web