Česká spořitelna zavádí věrnostní program

Pod vedením České spořitelny startuje nový věrnostní program iBod. Provozuje ho akciová společnost Věrnostní program iBod se základním kapitálem dva miliony korun. Jejím jediným akcionářem je Česká spořitelna. Do programu se zapojilo 32 partnerů, mezi hlavními jsou řetězec s elektronikou Datart, sportovní prodejny Sportisimo a hračkářství Bambule, pražský hotel Buddha Bar, cestovní kancelář Alexandria či knihkupectví Luxor. Chybí mezi nimi řetězec super- či hypermarketů.

česká spořitelna
4.10.2013 10:52   |  

„Jednáme o tom, abychom takového partnera získali,“ říká Miloslav Křečan, předseda představenstva společnosti Věrnostní program iBod. Například Tesco má vlastní věrnostní program Clubcard. Za každých utracených 25 korun u partnerů programu obdrží zákazník iBod. Další body mohou získat klienti České spořitelny aktivním používáním bankovních produktů.

Nasbírané body se dají vyměnit za dárky z katalogu či za slevové poukázky. Za 450 bodů lze získat stokorunovou slevovou poukázku – za 11 250 korun utracených u partnerů programu získá tedy zákazník slevu sto korun. U konkurenčního programu Clubcard si vyslouží stokorunovou slevu za utracených deset tisíc korun.


Čtěte také:

Česká spořitelna znovu uspěla u soudu o úvěrové poplatky

Hrozba pro klienty spořitelny: podvodník od nich láká údaje o kartách

Autor: Zdeněk Pečený

Komentáře

Čtěte také

Počet mladých bez práce opět roste, blíží se rekordu z pokrizových let

Počet mladých bez práce opět roste, blíží se rekordu z pokrizových let

Nezaměstnanost mladých lidí začala po zlepšení v minulých třech letech ve světě opět stoupat. Počet nezaměstnaných mezi 15 až 24 lety by letos navíc mohl globálně vzrůst o půl… více

Mobilní web