Cestovního pojištění on-line letos přibývá

Prodej cestovního pojištění prostřednictvím on-line kanálů v Česku se meziročně citelně zvýšil. Některé pojišťovny hovoří o třinácti-, osmnácti- nebo dokonce o 33procentním růstu. Cestovní sezona tak pro pojišťovny začíná alespoň z elektronického pohledu poměrně slibně. Například Kooperativa prodala za první čtvrtletí meziročně o osmnáct procent více cestovních pojistek on-line.

 e-shop, internet
19.5.2013 18:04   |  

„Z hlediska objemu jde o zvýšení o zhruba 240 tisíc korun (8,1 procenta),“ upřesnil tiskový mluvčí Milan Káňa. Cestovnímu pojištění se celkově daří, pojišťovna loni prodala pojistky za 2,9 milionu korun, letos už za 3,2 milionu korun. V počtu smluv to pak představuje zvýšení o necelých 1300 kusů.

„Podíl internetového prodeje cestovního pojištění u Uniqy stále stoupá, oproti loňsku máme nárůst o třináct procent,“ uvedla mluvčí Uniqa pojišťovny Eva Svobodová. Stále je to ale spíše doplňkový způsob sjednávání, jehož podíl na produkci pojišťovny loni činil 7,1 procenta a předloni 6,5 procenta. Hlavní podíl stále tvoří smlouvy z poboček či v rámci zájezdů u cestovních kanceláří.

Anketa

Sjednáváte si pojištění prostřednictvím internetu?

ano   41% ne   59%

V anketě hlasovalo 37 čtenářů.
Hlasování bylo ukončeno.

další ankety

Enormní zvýšení objemu smluv sjednaných on-line hlásí Wüstenrot. Internet se na jeho sjednaných objemech podílí právě třetinou. „Jelikož je turistická sezona teprve na začátku, očekáváme v tomto směru další nárůst,“ předpokládá vedoucí vývoje pojistných produktů z Wüstenrot pojišťovny Petr Hájek.

Česká podnikatelská pojišťovna registruje meziroční zvýšení vlastních on-line prodejů zhruba o patnáct procent. Allianz podle tiskového mluvčího Václava Bálka již tradičně na každém začátku sezony zaznamenává vyšší zájem o cestovní pojištění.

Česká pojišťovna – na rozdíl od konkurence – zvýšení zájmu klientů zatím nezaznamenala. „Cestovní pojištění na internetu sjednává většina lidí těsně před odjezdem na dovolenou a sezona je skutečně teprve na začátku,“ vysvětluje mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková. Obecně však prý pozoruje zvýšený zájem o sjednání právě prostřednictvím nových on-line kanálů, tedy mobilní aplikace či Facebooku.


Čtěte také:

E-commerce: Neopakujte dokola stejné chyby

Provozovateli e-shopu Kasa.cz klesly tržby

Solidní cestovní pojištění vás ochrání nejen při zranění či nemoci


Autor: Marek Schwarzmann

Komentáře

Čtěte také

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Automobilka PSA dosáhla rekordního zisku, vydělala 33 miliard za půl roku

Francouzská automobilka PSA Group, která zahrnuje značky Peugeot a Citroën, v prvním pololetí více než zdvojnásobila čistý zisk na rekordních 1,21 miliardy eur (téměř 33 miliard… více

Mobilní web