Cestovního pojištění on-line letos přibývá | E15.cz

Cestovního pojištění on-line letos přibývá

Cestovního pojištění on-line letos přibývá
19. května 2013 • 18:04
Prodej cestovního pojištění prostřednictvím on-line kanálů v Česku se meziročně citelně zvýšil. Některé pojišťovny hovoří o třinácti-, osmnácti- nebo dokonce o 33procentním růstu. Cestovní sezona tak pro pojišťovny začíná alespoň z elektronického pohledu poměrně slibně. Například Kooperativa prodala za první čtvrtletí meziročně o osmnáct procent více cestovních pojistek on-line.

„Z hlediska objemu jde o zvýšení o zhruba 240 tisíc korun (8,1 procenta),“ upřesnil tiskový mluvčí Milan Káňa. Cestovnímu pojištění se celkově daří, pojišťovna loni prodala pojistky za 2,9 milionu korun, letos už za 3,2 milionu korun. V počtu smluv to pak představuje zvýšení o necelých 1300 kusů.

„Podíl internetového prodeje cestovního pojištění u Uniqy stále stoupá, oproti loňsku máme nárůst o třináct procent,“ uvedla mluvčí Uniqa pojišťovny Eva Svobodová. Stále je to ale spíše doplňkový způsob sjednávání, jehož podíl na produkci pojišťovny loni činil 7,1 procenta a předloni 6,5 procenta. Hlavní podíl stále tvoří smlouvy z poboček či v rámci zájezdů u cestovních kanceláří.

Enormní zvýšení objemu smluv sjednaných on-line hlásí Wüstenrot. Internet se na jeho sjednaných objemech podílí právě třetinou. „Jelikož je turistická sezona teprve na začátku, očekáváme v tomto směru další nárůst,“ předpokládá vedoucí vývoje pojistných produktů z Wüstenrot pojišťovny Petr Hájek.

Česká podnikatelská pojišťovna registruje meziroční zvýšení vlastních on-line prodejů zhruba o patnáct procent. Allianz podle tiskového mluvčího Václava Bálka již tradičně na každém začátku sezony zaznamenává vyšší zájem o cestovní pojištění.

Česká pojišťovna – na rozdíl od konkurence – zvýšení zájmu klientů zatím nezaznamenala. „Cestovní pojištění na internetu sjednává většina lidí těsně před odjezdem na dovolenou a sezona je skutečně teprve na začátku,“ vysvětluje mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková. Obecně však prý pozoruje zvýšený zájem o sjednání právě prostřednictvím nových on-line kanálů, tedy mobilní aplikace či Facebooku.

Solidní cestovní pojištění vás ochrání nejen při zranění či nemoci

 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou