ČSOB šetří a propouští manažery

E15 exkluzivně Československá obchodní banka začala snižovat náklady. „V průběhu celého letošního roku se výrazně zefektivňuje chod banky a s tím je spojeno i odstraňování duplicit,“ vysvětluje ředitel externí komunikace ČSOB Hany Farghali a dodává: „V současnosti tak již například bankovní značky ČSOB, Era a Poštovní spořitelna obsluhuje jedno marketingové a obchodní oddělení.“

ČSOB
19.11.2014 6:29   |  

Banka tak sloučila dobře placené manažerské pozice, které šly spojit. „Několik málo desítek zaměstnanců odešlo, ale zároveň se nabrali noví lidé na pozice specialistů,“ říká Farghali. ČSOB se podle informací deníku E15 zbavila i vysokých manažerů, kteří byli v hierarchii banky hned pod představenstvem.

Naopak bankovní produkty ČSOB a Poštovní spořitelny se podle Farghaliho slučovat nebudou. „V rámci distribuční sítě Poštovní spořitelny je ovšem již delší dobu možné zakoupit některé produkty ČSOB.“

Krok Československé obchodní banky je cestou, jak udržet vysoké zisky. Na stále konkurenčnějším bankovním trhu bude totiž obtížné nalézt nové zdroje příjmů. Velkým bankovním domům tak nezbude než se vydat cestou snižování nákladů, přičemž se musí snažit omezit dopad na klienta.


Čtěte také:

Bankou roku se poprvé stala ČSOB, pomohla jí stagnace konkurentů

Čistý zisk ČSOB klesl na 10,5 miliardy

Do představenstva ČSOB míří Tomáš Kořínek

Autor: Vladan Gallistl

Komentáře

Čtěte také

Bernard plánuje druhý pivovar, investuje stovky milionů

Bernard plánuje druhý pivovar, investuje stovky milionů

Výstav Rodinného pivovaru Bernard stoupl za pět let o polovinu a jen loni meziročně o 14 procent. Nárůst produkce tak přiměl pivovar natěsnaný v historickém centru Humpolce začít… více

Komerční prezentace
Mobilní web