Goldman Sachs začala prohlížet interní poštu svých zaměstnanců

Goldman Sachs začala prohlížet interní poštu svých zaměstnanců
22. března 2012 • 15:09
Banka Goldman Sachs zavádí bič na ty, kteří o klientech nehovoří uctivě. V Uplynulých dnech začala prověřovat interní poštu svých zaměstnanců a pátrá po obratech jako „loutka“ a podobných hanlivých výrazech, které by se mohly týkat zákazníků, napsala agentura Reuters

Minulý týden nebyl pro banku Goldman Sachs z hlediska publicity nejpovedenější. Výkonný ředitel banky Greg Smith oznámil svou rezignaci a vzápětí přes média banku obvinil, že nadřazuje své zájmy nad zájmy klientů. Dodal, že upadá i firemní kultura a investiční bankéři o svých zákaznících běžně hovoří jako o „loutkách“.

Ačkoli Goldman Sachs tvrdí, že její firemní kultura je v naprostém pořádku a zákazník stojí vždy na prvním místě, pokouší se firma svou pošramocenou pověst napravit. Zvažuje například, že bankéři budou muset svým klientům přiznat, jaké akcie vlastní, aby se vyhnuli střetu zájmů. Nyní šéf banky Lloyd Blankfein během konferenčního rozhovoru s důležitými investory oznámil, že banka již s prověrkami začala. Není ale jisté, kdy skončí a jaké závěry Goldman Sachs vyvodí z jejích výsledků.

Dal výpověď v Goldman Sachs, za 15 minut ho znal celý svět

Blankfein a prezident banky Gary Cohn minulý týden v interní zprávě zaměstnancům uvedli, že Smithův případ důkladně prověří.

Smithův kritický dopis je ojedinělý. Banka totiž vyznává kodex zákazu komunikace s veřejností a někteří zaměstnanci dokonce při příchodu ke Goldman Sachs podepsali dodatek ke smlouvě, který je zavazuje o bance hovořit jen pozitivně. Po Smithově vystoupení ale proti bance veřejně vystoupil i .

Autor: bru
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!