Home Credit se vrhl do startupových vod

Průběžnými milionovými investicemi do nápaditých projektů si chce úvěrová firma Home Credit udržet pozici inovátora trhu a trendů.

 Home Credit
27.1.2016 7:45   |  

Společnost Home Credit se střemhlav pustila do startupových projektů a testování nových byznysových modelů. Firma je rozvinula v externí spolupráci s Creative Dockem, se kterým založila několik projektů nezávislých na tradičních strukturách podniku.

K volbě nové strategie vedla společnost stále tvrdší konkurence v byznysu půjčováním levných peněz a rychle nastupující nové technologie. „Každý den musíme myslet na to, že se kdekoli může objevit garážista, který půjčování peněz nějak zákazníkovi zjednoduší, a tím nám vezme vítr z plachet,“ přiznal v rozhovoru pro E15 šéf českého Home Creditu David Bystrzycki.

Z nejnovějších inovací prý velmi slušně fungují videoterminály Vox Populi pro obsluhu klientů na dálku, slyšet je i o internetových službách Kup Najisto, peer2peer půjčovně peněz Zonky nebo Japonské půjčce. Vše to jsou přitom maximálně rok či dva staré byznys studie, z nichž Japonská půjčka je podle slov Bystrzyckého nejblíže překlenutí se do černých čísel.

„Nyní žijeme z toho, co jsme udělali a inovovali v letech 2010 až 2013. První plody se nám objevují z toho, co jsme se rozhodli dělat předloni, a příští roky budeme žít z inovací, které děláme nyní. Je potřeba si uvědomit kontinuitu byznysu,“ vysvětluje Bystrzycki.


Čtěte také:

Zonky: Home Credit rozjíždí online „sousedské“ půjčky

Kvůli Rusku spadl Kellnerův Home Credit do ztráty 2,2 miliardy

 Marek Schwarzmann Autor: Marek Schwarzmann redaktor E15.cz

Komentáře

Čtěte také

Akcie evropských aerolinek se hroutí kvůli obávám z terorismu

Akcie evropských aerolinek se hroutí kvůli obávám z terorismu

Nejlevněji za poslední tři až čtyři roky se daly začátkem tohoto týdne koupit akcie velkých evropských leteckých přepravců. Investoři hromadně prodávali v obavách, že byznys… více

Mobilní web