Internetové bankovnictví Raiffeisenbank nefunguje, o výpadek prý nejde

Klienti Raiffeisenbank nemohou od včerejšího večera využívat internetové ani mobilní bankovnictví, uvedl dnes server Aktuálně.cz. Podle Jakuba Puchalského z tiskového oddělení banky nejde ale o výpadek. "Jsou tam delší odezvy, dochází ke zpomalovaní," uvedl.

ilustrační foto
14.11.2011 13:48   |  

Přesné příčiny nejsou podle Puchalského známé, pracovníci banky na problému pracují. Kdy by mělo být vše v pořádku, nedokázal odhadnout.

Banka podle serveru uvádí na svých stránkách, že se jí podařilo odhalit pokus o zneužití internetového bankovnictví. K žádným ztrátám u klientů prý díky včasnému zásahu nedošlo. Puchalský tuto informaci nepotvrdil.

Před dvěma týdny zažila osmihodinový výpadek Komerční banka. Z technických důvodů nefungovaly aplikace MojeBanka on-line, Expresní linka Plus nebo Mobilní banka. Česká spořitelna se s problémy naposledy potýkala v květnu, k výpadku došlo po aktualizaci systému. Banka tehdy klientům odpustila příslušný měsíční poplatek.

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Babiš start EET neodloží, systém se spustí ještě před Vánoci

Babiš start EET neodloží, systém se spustí ještě před Vánoci

Ministr financí Andrej Babiš (ANO) rozhodl, že neodloží o měsíc spuštění elektronické evidence tržeb (EET). Návrh Hospodářské komory původně zvažoval. Od 1. prosince se tak do… více

Mobilní web