Klienti mBank se nemohou přihlásit na účet. Banka aktualizuje systém

10.5.2010 15:53   |  

Klienti mBank nemohou využívat internetové bankovnictví. Nedostupnost služeb souvisí se změnami, které pro klienty banka připravuje. Informoval o tom tiskový mluvčí Matej Kubinec.

„Krátkodobá nedostupnost internetového bankovnictví souvisí se změnami, které pro klienty v současnosti připravujeme. Systém bude plně dostupný pravděpodobně už v průběhu dnešního dne,“ řekl Kubinec.

Klienti banky tak zažívají značné problémy nejen s ovládáním svých bankovních kont a odesíláním jednorázových platebních příkazů, ale i se samotným přihlášením se k účtu.

„V průběhu dnešního dne se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky internetového bankovnictví související se zlepšováním kvality. Za komplikace se omlouváme,“ uvádí se na českých, slovenských i polských stránkách mBank.

mBank vstoupila na český trh v listopadu 2007. Od té doby vybudovala 10 finančních center a 17 mKiosků, které slouží k obsluze klientů. Banka stále rozšiřuje svou síť. Svým klientům banka nabízí bezplatné vedení běžného účtu a spořicího účtu, které si mohou lidé založit prostřednictvím internetových stránek banky, anebo na kiosku nebo ve finančním centru.

Autor: mediafax, psi

Komentáře

Čtěte také

Letecká základna v Náměšti dostane investici za půl miliardy

Letecká základna v Náměšti dostane investici za půl miliardy

Do roku 2020 by měly na obnovu infrastruktury vrtulníkové základny v Náměšti nad Oslavou na Třebíčsku směřovat investice za více než půl miliardy korun. Při své návštěvě Vysočiny… více

Mobilní web