Klienti mBank se nemohou přihlásit na účet. Banka aktualizuje systém

10.5.2010 15:53   |  

Klienti mBank nemohou využívat internetové bankovnictví. Nedostupnost služeb souvisí se změnami, které pro klienty banka připravuje. Informoval o tom tiskový mluvčí Matej Kubinec.

„Krátkodobá nedostupnost internetového bankovnictví souvisí se změnami, které pro klienty v současnosti připravujeme. Systém bude plně dostupný pravděpodobně už v průběhu dnešního dne,“ řekl Kubinec.

Klienti banky tak zažívají značné problémy nejen s ovládáním svých bankovních kont a odesíláním jednorázových platebních příkazů, ale i se samotným přihlášením se k účtu.

„V průběhu dnešního dne se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky internetového bankovnictví související se zlepšováním kvality. Za komplikace se omlouváme,“ uvádí se na českých, slovenských i polských stránkách mBank.

mBank vstoupila na český trh v listopadu 2007. Od té doby vybudovala 10 finančních center a 17 mKiosků, které slouží k obsluze klientů. Banka stále rozšiřuje svou síť. Svým klientům banka nabízí bezplatné vedení běžného účtu a spořicího účtu, které si mohou lidé založit prostřednictvím internetových stránek banky, anebo na kiosku nebo ve finančním centru.

Autor: mediafax, psi

Komentáře

Čtěte také

Dušan Šrámek: Babišův celní hazard

Dušan Šrámek: Babišův celní hazard

Ministr financí Andrej Babiš chce, aby celníci mohli vyšetřovat daňové trestné činy. To dnes může jen policie. Dále by se měla Celní správě rozšířit pravomoc na prověřování… více

Mobilní web