MBank spouští konsolidace, spotřebitelské úvěry mají být růstem tržbem | E15.cz

MBank spouští konsolidace, spotřebitelské úvěry mají být růstem tržbem

MBank spouští konsolidace, spotřebitelské úvěry mají být růstem tržbem
3. září 2015 • 07:16
Tuzemská mBank jako jedna z posledních bank na trhu nabídne klientům možnost sloučení několika úvěrů do jedné splátky. „Chceme použít spotřebitelské úvěry jako náš hlavní motor růstu tržeb. Nyní spouštíme konsolidaci úvěrů,“ uvedl v rozhovoru pro deník E15 generální ředitele české mBank Paweł Kucharski.

Pokud to mBank myslí vážně, měla konsolidaci začít nabízet již dříve. Zájem o spotřebitelské úvěry v posledních letech táhne právě sloučení několika půjček do jedné s výhodnějším úrokem. „Konsolidace je pro Zuno nejdůležitější nesezonní produkt,“ uvedl jeho mluvčí Vladimír Michna. Údaje jednotlivých bank o tom, jaký podíl na úvěrech má pouhé otočení starých půjček, se ale značně liší.

„Podíl refinancování či optimalizace více úvěrů do jednoho je v našem případě 60 procent oproti 40 procentům, která tvoří nové spotřebitelské úvěry v rámci našeho portfolia,“ říká Petr Plocek z UniCredit banky.

Stejný podíl hlásí i Česká spořitelna. „V posledním období výrazně roste zájem klientů ČSOB a Ery o refinancování půjček neboli konsolidaci,“ potvrzuje zájem Pavla Hávová, mluvčí ČSOB. Přikládá ale nižší čísla: „V loňském roce činily tyto půjčky kolem 20 procent objemu nových půjček, letos je to v některých obdobích až 30 procent.“

mBank zvyšuje „sázky“. Nabízí odměnu 2× 600 Kč za nového klienta

mBank zlevňuje hypotéky: 1,69 % s tříletou fixací při 20% spolufinancování

Autor: pez
 

businessinfo.cz

  • Startup Investiční aukce otevřel faktoring i malým a středním firmám
  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí