Pojišťovny bojují o klienty z řad automobilistů

14.9.2010 7:41   |  

Pojišťovny se předhánějí v nabídkách, aby získaly klienty z řad automobilistů. Důvodem je přetrvávající propad v objemu předepsaného pojistného, který u povinného ručení za první pololetí roku dosáhl 5,9 procenta a u havarijního pojištění sedmi procent. Podle Marcely Kotyrové z České asociace pojišťoven se však situace ve druhém čtvrtletí zlepšila.

Například Česká pojišťovna začne koncem září nabízet klientům zdarma zapůjčení vozu na tři dny a odtah nepojízdného auta, a to bez ohledu na to, zda jsou viníky nehody, či poškozenými. Pojišťovna se o svého klienta postará i v případě, kdy jej poškodí klient jiné pojišťovny. Škodu zdokumentuje a vše potřebné vyřídí za klienta.

S podobnou nabídkou přichází i Direct Pojišťovna, ale jen v případě, že její klient nehodu nezavinil. Kromě toho začne od října nabízet sezonní a územní pojištění. Řidiči, kteří v zimě nejezdí anebo v průběhu celého roku jezdí výhradně po území Česka, budou mít výhodnější sazby pojistného.

Kooperativa pojišťovna sází na povinné ručení, v jehož rámci nabízí zdarma i pojištění proti živelním událostem. Pomoc při nehodě začala pojišťovna nabízet již loni.

Uniqa nabízí mimo jiné služby MeteoUNIQA, což je včasné varování před nepřízní počasí formou SMS zprávy.

Generali Pojišťovna se chlubí sčítáním limitů u asistenčních služeb v případě, kdy má její klient sjednané povinné ručení i havarijní pojištění.

Autor: Jiří Michal

Komentáře

Čtěte také

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Jednání o transatlantické dohodě postupují plynule, ujišťuje Washington

Domlouvání smlouvy o volném obchodu mezi Evropskou unií a Spojenými státy plynule postupují, řekl mluvčí šéfa Úřadu obchodního zmocněnce USA Michaela Fromana. Německý vicekancléř… více

Mobilní web