Poštovní spořitelna zacílí na „lepší“ zákazníky

7.4.2010 7:33   |  

Poštovní spořitelna zásadně změnila marketingovou strategii. Zatímco dosud se profilovala jako nízkonákladový ústav, nyní cílí na zákazníky ze střední třídy. Odstartovala totiž kampaň, která má podpořit prodej její nové produktové řady s názvem Era.

Spořitelna do kampaně zaangažovala herečku Evu Holubovou, animované postavičky už v propagaci používat nebude.

Osobní účet je prvním produktem řady Era, do konce roku by spořitelna měla uvést spotřebitelské úvěry a spořicí produkty pod stejnou značkou. „Poštovní spořitelna rozšiřuje své zaměření na klienty, kteří preferují jednoduché, ale kvalitní a elegantní služby. Snaží se maximálně zjednodušit svoji produktovou nabídku,“ vysvětlil Jan Lamser z Poštovní spořitelny.

Finanční ústav od prvního dubna zrušil své postžirové účty, jejich majitelé přešli automaticky na účet Era. Jeho koncepce je podle Lamsera založena hlavně na jednoduchosti. „Zatímco ostatní nabízejí složitě koncipované balíčky a účty, jejichž parametry si klienti musejí nastavovat, Era osobní účet se přizpůsobuje požadavkům klienta a parametry jsou nastaveny podle jeho věku a aktivity,“ vysvětlil Lamser. Ke kontu, které stojí měsíčně 34 korun, přísluší i karta, spořicí účet a kontokorent.

Zaměření na „lepší“ bankovní služby je v tuzemském bankovnictví trendem poslední doby. Například Raiffeisenbank představila zvláštní značku pro bohatší klienty s názvem Premium, síť poboček pro movité zákazníky se chystá vybudovat Česká spořitelna.

Autor: Tereza Zavadilová

Komentáře

Čtěte také

Olympijský výbor Rusko z Ria nevyloučil, rozhodovat budou svazy

Olympijský výbor Rusko z Ria nevyloučil, rozhodovat budou svazy

Mezinárodní olympijský výbor Rusko z her v Riu de Janeiro kvůli rozsáhlé dopingové aféře nevyloučil. Rozhodnutí o účasti ruských sportovců na olympiádě ponechá na federacích… více

Mobilní web