Předplacené platební karty míří do obchodních center

Předplacené platební karty míří do obchodních center
13. března 2014 • 11:52
Pražská obchodní centra Chodov a Černý most se loni nechala zlákat a opustila koncept papírových dárkových poukázek na nákupy, místo nich nabízejí předplacené platební karty. Ke stejnému kroku se na konci loňského roku odhodlalo také OC Nový Smíchov. Ve srovnání s papírovými šeky je platební karta odolnější proti zničení a obchodním centrům nabízí větší šanci na návrat zákazníka.

„Systém předplacených karet úspěšně funguje. Prodávají se ve vysokých objemech a plní tak svoje cíle: zákazník se vrací k danému obchodníkovi,“ uvedl ředitel pro produktová řešení MasterCard Europe Matouš Michněvič.

„Hodnota námi prodaných dárkových karet jen od začátku prodeje se blíží částce jednoho milionu korun,“ upřesnila Iva Padevětová za OC Nový Smíchov.

Společnost MasterCard již delší dobu tvrdí, že v Česku existuje značný potenciál pro expanzi předplacených platebních karet. „V tuto chvíli spolupracujeme se zmíněnými nákupními centry a mnoha dalšími obchodníky v Čechách i na Slovensku,“ dodal Michněvič. Šance k využití karet je podle něj také například ještě v dopravě, v podobě studentských karet anebo pro lidi, kteří nemají běžný účet.

„Dárková karta nabízí pohodlný způsob platby, snadný přehled o stavu kreditu, možnost použití ve všech prodejnách akceptujících platební karty a inovativní vzhled s delší životností než papírové šeky,“ potvrdila marketingová manažerka společnosti Unibail-Rodamco, která provozuje obchodní centra Chodov a Černý most.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!