Souboj obrů pokračuje. Fincentrum žaluje Českou spořitelnu | E15.cz

Souboj obrů pokračuje. Fincentrum žaluje Českou spořitelnu

Souboj obrů pokračuje. Fincentrum žaluje Českou spořitelnu
Česká spořitelna
• 
ZDROJ: Profimedia

Jaroslav Bukovský

Poradci žádají po bance omluvu za nekalosoutěžní jednání.

Pokračuje souboj finančních obrů, který ukončením spolupráce a žalobou na Fincentrum odstartovala letos v lednu Česká spořitelna. Tentokráte podala v srpnu žalobu poradenská společnost Fincentrum.

Poradce tehdy banka obvinila ze zneužití svých obchodních značek. Fincentrum nařčení odmítá, kroky banky mohou podle něho navíc ohrozit byznys firmy. Po bance žádají poradci především omluvu.

Česká spořitelna bude mít novou centrálu na Smíchově, postaví ji Sekyra Group

„Nárok České spořitelny proto považuje společnost Fincentrum za zcela neadekvátní a nemístný. Její jednání považuje společnost Fincentrum za nekalosoutěžní. Své dobré jméno je Fincentrum připraveno hájit soudní cestou. Proto podala společnost Fincentrum na Českou spořitelnu žalobu pro nekalosoutěžní jednání,“ uvádí mediální zástupce Fincentra Miroslav Beneš.

Spor se vede o údajně neoprávněné využívání značek Premier a Moje zdravé finance ze strany Fincentra. Poradci měli využitím obdobných názvů produktů, jaké používá Česká spořitelna, parazitovat na jejím byznysu. Fincentrum se brání tím, že jde o obecně využívaná označení nabídky služeb v branži. „Označení „premier” v běžném spotřebiteli evokuje pocit exkluzivity,“ dodává Beneš s tím, že práva na využívání této značky má firma už od loňského května chráněná.

Fond České spořitelny poprvé nakupuje reality mimo Česko a Slovensko, dal miliardy za budovu ve Varšavě

„Můžeme potvrdit, že sporná situace mezi Českou spořitelnou a společností Fincentrum nadále trvá,“ dodává František Bouc z České spořitelny s tím, že vzhledem k probíhajícímu právnímu sporu banka nehodlá věc komentovat. Ústav ve své v dubnu podané žalobě požaduje od Fincentra omluvu a odstranění sporných názvů.

Krom toho si banka v žalobě postěžovala i na údajné přetahování svých zaměstnanců včetně bonitních klientů. Banka dokonce tehdy podnikla kroky v podobě doručení předžalobní výzvy a návrhu předběžného opatření i na dva své bývalé zaměstnance, kteří měli ve Fincentru využívat informací získaných z jejich předchozího angažmá u České spořitelny

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!