Butiky Michaely Bakala se dál topí ve ztrátě, povedlo se jim však zvýšit tržby | E15.cz

Butiky Michaely Bakala se dál topí ve ztrátě, povedlo se jim však zvýšit tržby

30. června 2017 • 12:00
Michal Tomeš

Společnost Luxury Brand Management (LBM), pod kterou patří luxusní butiky v pražské Pařížské podnikatelky Michaely Bakala, dál hospodaří v červených číslech. Po ztrátě více než 150 milionů korun v roce 2015 se však hospodářské výsledky podařilo zlepšit, především díky růstu tržeb. I tak je firma za loňský rok ve ztrátě 106 milionů. 

Butiky LBM v loňském roce utržily přes 733 milionů korun, meziročně to znamená nárůst ve výši 19 procent. „Rok 2016 byl tedy pro LBM hlavně ve znamení stabilizace a optimalizace, což se také podařilo,“ uvedla generální ředitelka LBM Zuzana Řezníčková. Loňská opatření mají podle Řezníčkové zajistit dlouhodobý růst a ziskovost celé společnosti.

V minulém roce tak společnost v Pařížské ulici otevřela nový butik s hodinkami Breitling, s dalšími značkami LBM navázala také spolupráci, její růst má podle Řezníčkové pokračovat také v druhé polovině letošního roku. Pomoci zlepšení finanční situace má v příštím roce pomoci také otevření nového butiku s pánskou módou.

Nastává soumrak luxusních butiků? Drtí je e-shopy a vysoké nájmy

Michaela Bakala je manželkou podnikatele Zdeňka Bakaly, známého hlavně v souvislosti s uhelným byznysem OKD, jehož většinovou část v minulosti ovládal. Skupinu Luxury Brand Management založila v roce 2010, v roce 2014 společnost propadla do ztráty více než 300 milionů korun. V minulých letech tak byla firma nucená několik svých obchodů uzavřít.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!