Češi často nepoznají kvalitní autoservis, říká místní šéf polského Moto-Profilu. V Česku chce vybudovat novou síť

6. října 2016 • 11:50

Polský distributor automobilových dílů Moto-Profil chce na českém trhu vytvořit síť partnerských autoservisů. Do konce příštího roku chce mít v Česku a na Slovensku 250 servisních míst pod označením ProfiAuto. Do konce letošního roku jich bude zhruba 50. Na setkání s novináři to uvedl ředitel profi Auto pro Česko a Slovensko Jindřich Krejčí.

 

"Od vstupu na český trh si slibujeme především pozvednutí kvality servisů, které často technologicky zaostávají za těmi evropskými. Češi také často nevědí, jak vůbec kvalitní servis odlišit od toho špatného," uvedl Krejčí.

Partnerskou servisní síť se v minulosti v Česku snažili vybudovat například velcí distributoři dílů Elit nebo Auto Kelly, několik let již funguje evropský koncept Bosch Car Service nebo síť pneuservisů a autoservisů BestDrive.

Podle Krejčího se chce ProfiAuto se svým konceptem odlišit především tím, že vedle vybavení nabídne servisům i zákaznické aplikace, školení, marketingovou podporu nebo bezplatný přístup do databáze dílů a dílenských hodnot Vivid.

Ceny prací ve značkových autoservisech se liší propastně, ukázala analýza

Partnerské servisy budou dál působit samostatně pod svou značkou, k té jen přidají logo ProfiAuto. Na českém trhu již s ProfiAuto spolupracují firmy J+M Autodíly a Rall.

Moto-Profil zaměstnává 500 lidí a její obrat se letos zvýší z loňských pěti na zhruba šest miliard korun. Firma má centrální sklad u polských Katovic s rozlohou 42 tisíc metrů čtverečních. Do konce roku se má rozšířit o osm tisíc metrů. Do její sítě ProfiAuto je v Polsku zapojeno kolem 400 autoservisů.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!