Kostelecké uzeniny rozšiřují síť stánků s hotdogy do obchodních center | E15.cz

Kostelecké uzeniny rozšiřují síť stánků s hotdogy do obchodních center

Kostelecké uzeniny rozšiřují síť stánků s hotdogy do obchodních center
Babišovy párky. V Česku vyrůstá nový domácí řetězec rychlého občerstvení Parky’s. Kostelecké uzeniny ze skupiny Agrofert se chystají otevřít po celém Česku desítky stánků nabízejících zejména hotdogy. Trh tu je. Zájem o rychlé občerstvení několik let roste a počet provozoven přibývá.
• 
ZDROJ: Michael Tomeš, E15

ČTK

Řetězec stánků s hotdogy největšího tuzemského zpracovatele masa, Kosteleckých uzenin, s názvem Parky's by se měl do dvou let rozšířit do 60 míst. Nové provozovny rychlého občerstvení by kromě vlakových a autobusových nádraží měly vznikat také v obchodních centrech či na náměstích větších měst. Rozšíří se do budoucna také jejich sortiment.

V současnosti fungují stánky na šesti místech. Z toho na čtyřech nyní probíhají pilotní testy, kdy má provozovatel stánku uzavřenu s poskytovatelem jen krátkodobou smlouvu a sledují se každoměsíční výsledky. „Výstupem toho by mělo být, zda ten zákazník bude chtít přejít na klasickou franšízinkovou smlouvu,“ upřesnila manažerka franšízinkového projektu Petra Dlouhá.

„Během příštího roku bychom chtěli zprovoznit zhruba 40 provozoven, v dalším roce se chceme dostat na 60,“ popsala plány firmy Dlouhá. Má podle ní jít zejména o provozovny typu obchod v obchodě, ale také pevné i mobilní stánky a kiosky.

Prvním obchodním centrem bude Chodov

„Kromě nádraží bychom se chtěli realizovat i v obchodních centrech a různých frekventovaných místech na náměstích ve větších městech, sportovních střediscích a podobně,“ upřesnila manažerka.

Koncept funguje tak, že masokombinát pronajímá franšízantovi kompletní vybavení stánku a poskytuje mu potřebné zázemí včetně dodávek surovin. Provozovatel pak zpravidla odvádí poskytovateli dvě až osm procent obratu provozovny.

V příštím týdnu otevřou Kostelecké uzeniny první stánek v obchodním centru. Pobočku na pražském Chodově bude provozovat firma napřímo sama. V současné době si mohou grilovaný párek v housce zakoupit například cestující na autobusovém nádraží Florenc či na kolínském nádraží.

Nápoje dodá Kofola a Bernard

Část surovin je od dodavatelů z mateřské skupiny Agrofert, část firma pořizuje externě. „My ten sortiment hodláme rozšiřovat, nehodláme zůstat jenom u hotdogů,“ podotkla Dlouhá s tím, že by se mělo jednat o produkty, které zatím v Česku nejsou běžně k prodeji. Dodavateli nápojů by měli být Rodinný pivovar Bernard a Kofola.

Kostelecké uzeniny vlastní Agrofert ministra financí Andreje Babiše (ANO). Firma je v posledních letech značně ztrátová, byť její roční ztráta v roce 2013 meziročně klesla ze 102 na 77 milionů korun. Generální ředitel firmy Jan Hanuš v rozhovoru pro E15.cz uvedl, že plánuje nasměrovat firmu do pozice lídra trhu.

Jan Hanuš: Masný byznys bojuje o přežití, ustojí to jen velcí

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!