Nejsnadněji a nejvíce ušetříte na pojištění vozidel

Komerční sdělení
Šetření vládne světem, nebo se tak alespoň všichni snaží tvářit. Nejvíce potěší taková úspora, kdy získáme stejnou kvalitu za méně peněz, než jsme zvyklí. Právě to je předmětem činnosti srovnávačů pojištění - staré známe služby pojišťoven prodávat za mnohem nižší cenu. Není důvod se v ničem omezovat, ani si zvykat na kompromisy. Kam budeme chodit nakupovat - do starého známého obchodu, nebo do toho nového, kde mají zcela totožné věci za polovinu?

ilustrační foto
20.2.2012 11:01   |  

Každý rozumně uvažující člověk už musel zbystřit - jak je možné, že dostaneme totožnou věc za polovinu, než je běžné? Když produkt, například povinné ručení, stojí přímo u zdroje, tedy v pojišťovně, 5 000 Kč, tak jak je možné, že u externího prodejce stojí jen 2 500 Kč? Kouzlo je v tom, že o kouzlo, ani podvod, nejde - na tomto příkladu pouze názorně vidíme, jak obrovské jsou pro pojišťovnu náklady na každého klienta. Pojišťovna je stabilní, ale poněkud těžkopádná společnost, která provozuje mnoho poboček, platí si mnoho zaměstnanců a musí před svými klienty vypadat jako instituce, která tu 100 let už je a nejméně 100 let tu ještě bude. Musí být oporou, která nás nezklame, ať se děje, co se děje.

Srovnávač má velkou výhodu

A pojišťovnám se to daří - na rozdíl od bank nekrachují. Na druhou stranu je zcela zřejmé, že náklady na prezentaci a udržení tak velké společnosti v chodu jsou astronomické. Srovnávače takové náklady nemají - často operují pouze na internetu, případně s podporou sídla/pobočky a call centra.

A to je vlastně celé tajemství. Pojišťovny mají se srovnávači uzavřené smlouvy, které jim garantují přísun velkého množství klientů, a srovnávače mohou pojištění prodávat takřka za „výrobní“ cenu, což si pojišťovna dovolit nemůže. Situace, na které vyloženě nikdo neprodělává, ale klienti díky ní ušetří. Důkaz, že dělba práce, ve firemním prostředí známá jako outsourcing, má své nezanedbatelné výhody.

Povinné ručení od ePojisteni.cz

Když pomineme životní pojištění, nejvíce peněz ročně běžný občan vkládá do pojištění vozidel, zejména do povinného ručení. Jde o několikatisícové částky každý rok. Průměrná cena povinného ručení je dnes zhruba 3 000 korun, ale před razantním nástupem srovnávačů to bylo o více než 2 000 korun více. A to zatím služeb srovnávačů využívá menší procento klientů, než v západním světě.

Průměrnou úsporou 1 750 Kč a celkovou převyšující 300 milionů korun se může pochlubit nejoblíbenější srovnávač v ČR, ePojisteni.cz. Ten na našem trhu působí už čtyři roky a jeho doménou je zejména pojištění vozidel. Svým klientům ale nabízí i úsporu v dalších oblastech, jako je pojištění nemovitostí, cestovní pojištění a v současné době už kromě pojištění nabízí i spoření formou penzijního připojištění.

Kromě výhodných cen ePojisteni.cz nabízí klientům i velmi nadstandardní servis a poradenství. Více informací najdete na www.epojisteni.cz.

Zde se můžete zeptat Veroniky Hanušové, produktové manažerky srovnávače pojištění

Patří zpravodajství webu E15.cz mezi vaše oblíbené? Nominujte jej v anketě českého internetu Křišťálová lupa. Hlasovat můžete zde.

Čtěte také

Číňané mají zájem dostavět Temelín i Dukovany

Číňané mají zájem dostavět Temelín i Dukovany aktualizováno

Číňané mají v případě vypsání nového tendru zájem dostavět jadernou elektrárnu Temelín. "Poprvé jsme od čínského vicepremiéra slyšeli jasné prohlášení, že pokud se bude konat… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web