Pojišťovna České spořitelny zpoplatnila klientskou linku. Prý kvůli lepším službám | E15.cz

Pojišťovna České spořitelny zpoplatnila klientskou linku. Prý kvůli lepším službám

Pojišťovna České spořitelny zpoplatnila klientskou linku. Prý kvůli lepším službám
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Viktor Hanáček, picjumbo.com

čap

Klienti, kteří se chtějí dozvědět něco o službách Pojišťovny České spořitelny, musí počítat s tím, že už to nebude zadarmo. Pojišťovna od začátku roku zpoplatnila klientské číslo, vysvětluje to fundovanějšími operátory a rychlejším propojením. Zpolatněné klientské číslo má například i Kooperativa pojišťovna. Zdarma si naopak stále lidé dovolají do bank, například Komerční banky, Fio banky či do ČSOB.

„Zavedení zpoplatněného telefonního čísla souvisí s novým systémem obsluhy klientů Klientským centrem České spořitelny, které pro nás infolinku zajišťuje. Dosavadní bezplatná linka poskytuje servis pouze prostřednictvím univerzálních operátorů,“ uvedla mluvčí pojišťovny Světla Košková.

Dodala, že na placené lince budou naopak lidem k dispozici specializovaní operátoři. Náklady pojišťovny na bezmála třicet lidí nechtěla mluvčí komentovat. Pojišťovna sice ponechala pro klienty ještě bezplatnou linku, ale operátor je stejně posléze přesměruje na specialisty.

„Všechny hovory jsou zpoplatněny jako volání na standardní pevnou linku dle tarifu operátora volajícího,“ upřesnila mluvčí.

Zpoplatněnou klientskou linku má od roku 2010 i Kooperativa pojišťovna. „Přechodem na ní byly eliminovány nežádoucí hovory, které nesouvisely se službami pojišťovny a v neposlední řadě také skutečnost, že s nárůstem počtu hovorů se rentabilita provozu infolinky meziročně prodražovala,“ sdělil serveru E15.cz mluvčí pojišťovny Milan Káňa. Tarif podle Káni odpovídá místnímu volání. „Bílou linku“ pro Kooperativu provozuje Telefonica O2.

Bezplatně se stále lidé dovolají do Komerční banky. Zpolatnění linky podle mluvčí Moniky Klucové instituce neplánuje. Zdarma poskytuje infolinku i Fio banka, pokud ovšem lidé nevolají na pobočky. Ani Fio banka zpoplatnění linky neplánuje. Stejně tak ČSOB.

„Klientům ČSOB je k dispozici klientská linka 800 300 300, která je k dispozici sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Linka je bezplatná a žádné změny v tomto ohledu neplánujeme,“ uvedla mluvčí ČSOB Pavla Hávová.

Autor: čap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!