Polský Reserved rozjíždí v Česku nové sítě obchodů | E15.cz

Polský Reserved rozjíždí v Česku nové sítě obchodů

Polský Reserved rozjíždí v Česku nové sítě obchodů
Prodejna Home&You
• 
ZDROJ: Home&You

Denisa Novotná

Polský prodejce módy, společnost LPP, rozšiřuje své působení na českém trhu o síť prodejen bytových doplňků Home&you. K módním obchodům Reserved a Cropp Town navíc přibude další značka oblečení Mohito.

První obchody obou nových značek otevřela LPP letos na jaře v ostravském nákupním centru Forum Nová Karolina. Příští týden se objeví i v Praze společně s novým vlajkovým obchodem Reserved v dolní části Václavského náměstí.

Polská firma se inspirovala u španělského maloobchodního řetězce Zara, který k obchodům s módním oblečením a obuví postupně přidal také prodejny s doplňky do interiérů Zara Home. Ty dosud v Česku nepůsobí. Síť Home&you, která kromě polského a českého trhu expanduje například v Rusku, láká na cenově dostupnější zboží, než jaké nabízí v zahraničí Zara Home. Obchody jsou rozdělené na čtyři části: obývací pokoj, kuchyň, koupelnu a ložnici. Zároveň nabízí doplňky ve třech základních řadách Elegance, Basic a Culture, která je inspirovaná exotikou.

Třípodlažní prodejna na Václavském náměstí 9 vznikla v rámci rekonstrukce celého objektu, dokončené loni na podzim. V části obchodních prostor už sídlí občerstvení McDonald´s, pro kanceláře ve třetím až sedmém podlaží hledají realitní kanceláře teprve nájemce. Prostory v samotném centru města osidlují noví obchodníci. Na Příkopech aktuálně otevírá jednu ze svých prvních prodejen italský řetězec kabelek Carpisa, loni zde umístil svůj vlajkový obchod španělský Desigual.

Polští obchodníci zaznamenávají na tuzemském trhu střídavé úspěchy. Zatímco LPP a zejména jeho značka Reserved je už zastoupena v mnoha velkých nákupních centrech, někteří jiní trh opustili. Například majitel značky Reporter skončil v konkurzu. Kvůli propadu tržeb už dřív odešla z českého trhu polská firma Redan, které patří značka spodního prádla Top Secret. Nejisté bylo před třemi lety i působení rovněž polské oděvní značky Tatuum, ta se však v ostré konkurenci ostatních zahraničních řetězců v Česku nakonec udržela.

Autor: Denisa Novotná
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!