Řetězec H&M loni v Česku vydělal 143 milionů | E15.cz

Řetězec H&M loni v Česku vydělal 143 milionů

Řetězec H&M loni v Česku vydělal 143 milionů
26. srpna 2016 • 11:06
Zisk švédského prodejce oděvů Hennes & Mauritz (H&M) stoupl v Česku ve finančním roce 2014/2015 o sedm procent na 143 milionů korun. Tržby se zvýšily o 13 procent na 2,77 miliardy korun. Letos chce řetězec otevřít pět nových prodejen. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

„Pro příští rok společnost nepředpokládá zásadní výkyv ve výsledku hospodaření v porovnání s fiskálním rokem končícím 30. listopadu 2015,“ uvedla firma. V letošním roce se chce firma soustředit na prodej a efektivitu nákladů.

Firma H&M loni otevřela v Česku jednu novou prodejnu a na konci loňského roku jich tak provozovala 44. Firma zaměstnává v ČR 864 lidí. V tuzemsku od loňska funguje i internetový obchod značky. Řetězec na českém trhu působí od roku 2003. Na začátku roku otevřel v pražské Pařížské ulici svůj první obchod módní značky COS v Česku.

Kromě těchto dvou značek řetězec vlastní značky Monki, Weekday, Cheap Monday a & Other Stories. H&M je druhým největším prodejcem oděvů na světě za španělskou firmou Inditex, majitelem obchodů Zara. Mezi největší tuzemské prodejce oděvů patří například Lidl, Tesco Stores, C&A moda, KiK, New Yorker či Takko.

Autor: ČTK
 

businessinfo.cz

  • Stát shromažďuje příliš mnoho dat, hrozí zneužití, varují poplatníci před kontrolním hlášením
  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí