Samsung přesune do Česka svoje call centrum

Samsung přesune do Česka svoje call centrum
24. února 2014 • 08:29
Světová jednička na trhu chytrých mobilních telefonů, jihokorejský Samsung Electronics, rozšiřuje svoje aktivity v České republice. Po výměně prezidenta české pobočky letos v lednu společnost přesouvá své zákaznické centrum pro tuzemské a slovenské zákazníky přímo do Česka, uvedl mluvčí Samsungu Jiří Janeček.

Dosud společnost obsluhovala domácí trh z call centra v Rumunsku. Tamní operátoři sice s tuzemskými zákazníky mluvili česky, přesto se ale Samsung rozhodl, že výhodnější bude mít telefonisty přímo doma. „Zahájení provozu je naplánováno na 1. dubna letošního roku,“ uvedl zástupce korejského obra.

Díky přesunu vznikne v Česku kolem tří desítek nových pracovních míst. „Operátoři budou poskytovat e-mailovou a telefonickou podporu,“ dodal Janeček. Zákaznické centrum bude pro český Samsung provozovat pardubická společnost Lion Teleservices CZ, která se svou značkou Teleperformance a francouzským kapitálem v zádech patří mezi lídry svého oboru v České republice.

Široký záběr a ceněná značka
Samsung kromě mobilních telefonů vyrábí také televize, notebooky, tiskárny, fotoaparáty, domácí spotřebiče nebo zdravotnická zařízení. Zaměstnává zhruba 270 tisíc lidí v 79 zemích světa, ročně skupina utrží kolem 188 miliard dolarů. Tuzemská dcera Samsungu zveřejnila poslední hospodářské výsledky za předloňský rok, kdy z tržeb převyšujících jedenáct miliard korun vytvořila provozní zisk kolem 296 milionů. Podle nejnovějšího žebříčku sestavovaného společností Brand Finance je jihokorejský Samsung – hned za americkým konkurentem Apple – druhou nejhodnotnější značkou světa. Průzkum ji ocenil na téměř na 79 miliard dolarů, což znamená, že si meziročně polepšila o 34 procent.

Jan Sedlák: Najde v sobě Samsung kousek Applu?

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!