Sazka expanduje, prodává na více místech než před konkurzem | E15.cz

Sazka expanduje, prodává na více místech než před konkurzem

Sazka expanduje, prodává na více místech než před konkurzem
27. července 2016 • 06:05
Dominantní postavení na trhu loterií a sázek společnosti Sazka zřejmě nestačí, právě spustila další expanzi. Sázkaři byli zvyklí využívat tradiční prodejní místa, jako jsou novinové stánky nebo čerpací stanice.

Od letoška se možnost sázet Sportku a další hry významně rozšířila. Vsadit si mohou přímo u některé z devíti tisíc pokladen obchodních řetězců Tesco, Coop a Penny Market a u většiny přepážek České pošty. Počet prodejních míst Sazky tak stoupl na zhruba šestnáct tisíc. To je dvaapůlkrát více, než měla původní Sazka vlastněná sportovci a řízená Alešem Hušákem před prohlášením konkurzu v roce 2011.

Pilotní projekt sázení u pokladen vyzkoušela Sazka loni na podzim a letos jej už pod názvem Lottery Inside spustila naostro. „Lottery Inside je název pro možnost vsadit si přímo u pokladen jako součást běžného pravidelného nákupu,“ popsala mluvčí Sazky Veronika Marková. „Systém funguje tak, že si zákazník u pokladny nevyplňuje sázenku, ale vybírá hrací kartu, a může tedy zvolit jen náhodný tip,“ dodala. Připomněla také, že hrací karty byly vyrobeny pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot.

Olympiáda láká i sváteční sázkaře, fotbalové Euro však nepřekoná

Rok před prohlášením konkurzu a následným přechodem pod skupinu KKCG měla Sazka 6523 prodejních míst včetně pošty. Musela být ovšem vybavena speciálním terminálem, nebylo možné podávat tikety přímo u pokladen a u většiny přepážek. To se nyní změnilo. „I do budoucna zvažujeme další možnosti rozšiřování tohoto fenoménu,“ podotkla Marková.

Na všech přepážkách pošty

Terminál Sazky byl do loňska instalován pouze na 1800 poštách, na malých poštách to nebylo možné vůbec. „Nyní není nutné, aby zákazník musel čekat na obsluhu u přepážky s terminálem Sazky, ale o službu může požádat téměř na všech přepážkách dané pošty,“ uvedl mluvčí pošty Matyáš Vitík. Výjimkou jsou specializované přepážky Poštovní spořitelny, České pojišťovny a CzechPointů.

Josef Cupka: Policie si vyžádala kvůli Sazce kamion dokumentů

Česká pošta v posledních letech začala na přepážkách poskytovat mnohé nepoštovní služby jako třeba prodej pojištění či stíracích losů. Podle Vitíka teď zákazníci na rozšířenou možnost sázet Sportku a další hry reagují pozitivně a podnik se neobává prodloužení čekací doby u přepážek. „Služba trvá na přepážce maximálně jednu minutu, neboť při náhodném tipu zákazník
zvolí jenom typ hry a počet sloupců, takže žádné výrazné zdržení při obsluze nenastává,“ vysvětlil.

 

businessinfo.cz

  • Česká firma vyvinula unikátní metodu pomáhající rozkládat plasty, uplatnění najde v Číně
  • Na solárním boomu v Česku vyrostlo množství firem. Teď hledají příležitost v zahraničí
  • Chile: Exportéry láká trh s otevřenou náručí
  • Neplatičů DPH v registru přibývá geometrickou řadou