Slevomat: Češi chtějí zážitky, zboží už mají dost

Na Čechy letos čekají zážitkové Vánoce. Tvrdí to alespoň největší portál hromadného nakupování Slevomat, podle kterého oproti předešlým rokům lidé výrazně více nakupují zejména zážitkové akce, například rodinné pobyty v aquaparcích, wellness pobyty či kulturní akce. Jen za poslední týden se na Slevomatu prodalo 80 tisíc nejrůznějších vstupenek, pobytů, masáží či degustačních menu.

Slevomat, web
28.11.2014 13:53   |  

“Je stále ještě měsíc do Vánoc, ale už nyní vidíme růst prodejů o desítky procent. Lidé nejvíce nakupují rodinné či partnerské pobyty všeho druhu. Nejčastěji jde o zážitky spojené s relaxací, kulturou či sportovním vyžitím,” upozornila ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Jen v meziročním srovnání jde podle statistik portálu o nárůst prodejů o třicet procent. Nárůst zájmu právě o zážitky je podle vyjádření portálu lehce vysledovatelný: z dlouhodobých statistik prý vyplývá, že Češi jsou již z velké části zasycení hmotnými dary, proto si pak zejména v tom nejužším kruhu chtějí dopřát právě odpočinek, relax či jinou formu zážitku.

Chytilová navíc připomněla, že zájem o zážitky zvýšil teplý podzim a mírný nástup zimy: “Kvůli neobvykle teplému počasí lidé odsunuli tradiční starosti se zimou, včetně nákupu zimního vybavení a oblečení, proto si více mohou dopřát zážitky s rodinou či přáteli.”


Čtěte také:

Tomáš Čupr: Po Slevomatu chystáme revoluci v logistice

Slevomat se chce více prosadit v zahraničí

Autor: msc

Komentáře

Čtěte také

Roklen spouští investorskou crowdfundingovou bázi Fundlift

Roklen spouští investorskou crowdfundingovou bázi Fundlift

Tuzemská fastfoodová síť Burrito Loco a projekt enLog zaměřený na energetické úspory jsou pilotními investorskými nabídkami internetového projektu Fundlift, jednoho z českých… více

Komerční prezentace
Mobilní web