Strategie úspěchu spočívá v prezentaci a uspořádání prostoru | E15.cz

Strategie úspěchu spočívá v prezentaci a uspořádání prostoru

28. února 2017 • 00:00

Nadnárodní společnost L'Oréal se svou sítí kadeřnických Salonů Emotion razí doporučující strategii vnitřního uspořádání a vybavené kadeřnických salonů, tak aby maximálně pomohl majitelům a majitelkám salonů zvýšit obrat z nabízených služeb a doplňkového prodeje vlasových přípravků. 

I jeden z největších hráčů v oblasti vlasové kosmetiky a potřeb pro kadeřnické salony, může využívat standardní produkty a běžně dostupné prezentační prvky. Pokud se je podaří vkusně zakombinovat, tak nezaniknou ani mezi moderně navrženým interiérem a při použití nejnovějších materiálů. Dlouhodobá spolupráce se zákazníkem, zajišťuje důvěru v kvalitní provedení a materiály, které jsou při výrobě používány a proto není třeba extra vzorování a je možné zadat do výroby přímo veškeré potřebné produkty a tím neztrácet čas při rekonstrukci. 

Celá tato koncepce staví na rozdělení celého salonu do jednotlivých zón a těmto zónám přizpůsobit i nábytek a vybavení. Základní myšlenka je popsána následovně.: Zážitek je dnes pro klienta vším a je také ochoten za něj utratit své peníze. Proto očekává úžasný design, nové a profesionální služby a v neposlední řadě i vzdělaný, laskavý a přívětivý personál.

Autor: Jansen display, s.r.o.

Filozofie Salonu Emotion vychází z mezinárodní studie, která měřila pocity a emoce žen během návštěvy v kadeřnickém salonu. Studie bohužel odhalila, že v 6 ze 7 fází mají klientky negativní pocity. Klientky si nejsou jisté finálním výsledkem a rovněž neví, kolik je služba bude přesně stát. Rovněž postrádají kvalitní konzultaci a diagnostiku před začátkem jednotlivých služeb. Přitom odborné poradenství týkající se barvy, střihu a stylingu je klientkami vysoce ceněné.

Cílem Salonu Emotion je proměnit tyto negativní pocity v příjemný emocionální zážitek. Proto jsme se na návštěvu klienta v salonu podívali jeho očima a zaměřili se na 2 klíčové elementy: samotný prostor salonu (design, zónování) a kvalitu poskytovaných služeb s hlavním zaměřením na přístup ke klientovi. Filosofie Salon Emotion nabízí kadeřníkům a majitelům salonů jedinečnou příležitost pochopit a změnit 7 klíčových okamžiků cesty klienta salonem a pozitivně tak ovlivnit jeho zážitek, který má přímý vliv na jeho útratu v salonu.

Pokusili jsme se pomoci s odstraněním těchto negativních pocitů zákaznic a současně pomoci zvýšit útratu v salonu. Základem je vždy dobře viditelný ceník vždy elegantně zasazený do interiéru a to právě v těch zónách, kde jej zákazník očekává a nebo dopředu zjišťuje cenu. K tomuto účelu se perfektně hodí cliprámy a prezentační prvky do výkladů. Zákazník získá představu o cenové hladině již před vstupem do salonu. Stejný otevřený přístup lze volit i u zón “Prodejna” a “Recepce”, kde je možné využít plastové stojánky na ceníky, v případě nabídek i plastové držáky prospektů nebo velké informační stojany. Vše je možné opět doplnit o tištěné informace v elegantních klaprámech na míru.

V neposlední řadě, pokud se podaří domluvit předem celý koncept ve spolupráci s odborníky z LOreal a Jansen Display je možné vyřešit nejen samostatné prvky, ale zapracovat celou koncepci komunikace a prezentačních prvků. Podobný systém jsme aplikovali například v Salonu Emotion Studio Miracle v Českých Budějovicích, kde jsme kromě standardních informačních rámečků a stojánků dodali i moderní prosvětlené textilní rámy v rozměrech na míru, které skvěle podtrhují moderně zařízený interiér. Vyplatí se vždy nechat si poradit jak efektivně prezentovat, aby jste nekupovali věci co se nehodí nebo je ve finále nepotřebujete.

Autor: Komerční sdělení
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!