Zvyšte kvalitu obsluhy zákaznické linky

Zvyšte kvalitu obsluhy zákaznické linky
26. října 2015 • 00:01
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak se zákazníci cítí po zavolání do vaší firmy? Vnímají způsob obsluhy zákaznické infolinky nebo složitost provedení telefonní objednávky. Nestačí jen perfektně proškolená obsluha, pro zákazníka je důležité jednoduché přepojení na kompetentního pracovníka nebo minimální doba čekání na lince. A je jedno zda provozujete malý eshop nebo jste velkou pojišťovnou.

Stačí jen telefonní ústředna?

To jak kvalitně a rychle budou zákazníci telefonicky odbaveni, záleží také na nastavení vaší telefonní ústředny. Běžná ústředna nedokáže směrovat telefonní hovory do front, neukáže vám statistiky kolik volá zákazníků a jak dlouho čekají, nebo nedokáže zaznamenávat zmeškané hovory. Řešením je pořídit si firemní call centrum.

Kontaktní call centrum

Kontaktní call centrum VOIPEX TEAM od společnosti IPEX poskytuje funkce profesionálního call centra. Lze jej využívat jak pro příchozí hovory do firmy, tak pro odchozí. Standardně řadí příchozí hovory do fronty, předává hovory na volného a kompetentního pracovníka, nabízí možnost využití hlasového automatu (IVR) pro předvolby, poskytuje přehled o čekajících zákaznicích a vyřízených hovorech nebo umožňuje nahrávky telefonátů. Nadstandardní funkcí je inteligentní rozpoznání volajícího zákazníka podle tel. čísla a jeho automatické přepojení na přiděleného obchodníka.

VIP zákazníci si zaslouží lepší péči

Pokud propojíte call centrum s vaší databází zákazníků (CRM, ERP, Excel), můžete příchozí hovory filtrovat a přidělovat jim důležitost podle toho kdo volá. VIP zákazník tak nebude muset čekat na lince, může ho obsloužit váš nejzkušenější obchodník nebo mu např. umožníte dovolat se na technickou podporu i o víkendu.

Zvyšte kvalitu obsluhy zákaznické linkyZvyšte kvalitu obsluhy zákaznické linkyAutor:
Wallboard call centra s přehledem vytížení tel. operátorů.

Dostupné pro malé i střední firmy

Kontaktní call centrum VOIPEX TEAM je poskytováno formou služby v cloudu. Pro zřízení call centra si nemusíte kupovat žádné přístroje, platíte pouze měsíční poplatek za každého uživatele (tel. operátora). Můžete si objednat jen pár licencí v hodnotě stokorun. Telefonní operátoři potřebují pouze počítač a náhlavní soupravu. A fyzicky mohou „sedět“ kdekoliv, např. i doma. Stejně tak můžete z ČR obsluhovat i zahraniční tel. čísla, pokud prodáváte své výrobky v cizině a nemáte tam kamennou kancelář.

Zveme vás

Pokud si chcete call centrum nezávazně vyzkoušet, můžete požádat o zpřístupnění demo verze zdarma. Preferujete raději předvedení call centra přímo od nás? Zveme vás

Autor: .
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!