Herbadent startuje expanzi, chce desetinásobně zvýšit tržby

Herbadent startuje expanzi, chce desetinásobně zvýšit tržby
20. října 2015 • 07:44
Růst na desetinásobek současných tržeb má v plánu tuzemský výrobce bylinných zubních přípravků Herbadent. Vyšší tržní podíl mají firmě zajistit také nové investice.

Jeden z nejstarších tuzemských producentů léčivých vín a bylinných zubních přípravků Herbadent hodlá využít současného příklonu k přírodním produktům a spustil vlnu investic. Od překopání loga a celkového designu výrobků přes zvýšení výdajů na reklamu a marketing až po nákup nových technologií.

„Jsme ve fázi velkých investic. Dokupujeme přístroje, které zrychlí práce. Teď máme poměrně velký podíl ruční práce,“ řekl deníku E15 spolumajitel Herbadentu Pavel Zavadil.

Jen do vylepšení techniky dává společnost přes deset milionů korun. „Což je pro firmu naší velikosti balík peněz. Podařilo se nám však získat dotace,“ dodal podnikatel. Firma se veze na trendu, který přeje českým a přírodním výrobkům v jednom.

Tři čtvrtiny tržeb Herbadentu tvoří dentální program, o zbytek se dělí léčivá vína a bylinné koupele

„Poslední dva roky rosteme na ročních tržbách o dvacet až pětadvacet procent,“ uvedl Zavadil. Současných 35 milionů korun obratu společnosti považuje v souboji s nadnárodními giganty sázejícími na chemii za úspěch.

Do roku 2024 má Herbadent v plánu vyrůst v tržbách na čtvrt miliardy korun. „Ale v okamžiku, když by do toho přišel nějaký zahraniční partner či distributor, tak se okamžitě můžeme dostat na násobky. Jde jen o to být výrobně připravený,“ dodal byznysmen.

Tři čtvrtiny tržeb Herbadentu tvoří dentální program, o zbytek se dělí léčivá vína a bylinné koupele. Vína vyrábí firma na Smíchově už 118 let. Dentální výrobní program běží od šedesátých let, produkce směsí pro léčivé bylinné koupele funguje tři dekády.

Miliardová iluze. Lékárnám nejvíc vynáší doplňkové zboží

Americký úřad pro léčiva je blízko povolení "ženské viagry"

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!