Volkswagen se vzdá sloganu „Das Auto“. Vedení se zdá moc domýšlivý

V nadcházející reklamní kampani německé automobilky Volkswagen již nebude její logo provázet slogan „Das Auto“. Vedoucí představitelé podniku se podle agentury Reuters domnívají, že tento slogan působí příliš domýšlivě a není v souladu se snahou automobilky projevit pokoru po skandálu s manipulací výsledků měření emisí. Slogan by prý mohl naznačovat, že Volkswagen svou značku považuje za definici moderního automobilu.

 Volkswagen
22.12.2015 13:57   |  

Logo VW bude podle mluvčího v budoucnu provázet nový slogan „Volkswagen“. Slogan „Das Auto“ začal koncern používat v roce 2007, kdy ho řídil Martin Winterkorn. Ten v důsledku nynějšího skandálu odstoupil z funkce a nahradil ho Matthias Müller.

Nová reklamní kampaň je součástí snahy Volkswagenu obnovit pověst po výrazném poklesu prodeje na některých trzích, včetně Spojených států a Británie. O kampani se jednalo minulý týden na uzavřeném setkání zhruba dvou tisíc manažerů podniku.

Hledání pokory

Podle jednoho z manažerů označil šéf značky Volkswagen Herbert Diess slogan „Das Auto“ za absolutistický. Image královské arogance přitom není v souladu s dnešní realitou, ve které Volkswagen kvůli skandálu čelí nejen rozsáhlým nákladům na úpravu vozů, ale i pokutám a žalobám.

Manažer, který si nepřál být jmenován, agentuře Reuters také řekl, že Volkswagen teď musí projevit pokoru a že slogan „Das Auto“ působí domýšlivě.

Volkswagen v září přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí. Podle některých analytiků by náklady Volkswagenu na svolávání vozů do servisů, právní spory a pokuty související s tímto skandálem mohly překročit 40 miliard eur (1,1 bilionu korun).


Čtěte také:

*Vedení Volkswagenu si musí kvůli skandálu utáhnout opasky, míní nový šéf Šéf Volkswagenu zeštíhlí svůj manažerský tým na polovinu Evropský úřad pro boj proti podvodům zahájil vyšetřování VW**

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Byznys story: Vinař Volařík slavil úspěchy hned s prvním ročníkem

Byznys story: Vinař Volařík slavil úspěchy hned s prvním ročníkem

Většina podnikatelů, která se i přes varování odborníků rozhodla rozšířit své podnikání o vinařství, koupila již podnik zaběhnutý a známější. Miroslav Volařík, vystudovaný chemik… více

Komerční prezentace
Mobilní web