Z automobilek působících v Česku nejvíc spoléhá na reklamu Hyundai

Za posledních 12 měsíců proinvestovala nejvíce do reklamy česká pobočka automobilky Hyundai. Na druhé příčce se podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru umístila Škoda Auto a třetí je její koncernová matka Volkswagen. Vyplývá to z údajů společnosti Nielsen Admosphere.

Ilustrační foto
5.7.2015 13:27   |  

Hyundai vydala od loňského června do letošního května na inzerci ve všech mediích dohromady v ceníkových cenách 496 milionů korun, Škoda Auto vynaložila 379 milionů a Volkswagen 249 milionů korun. Na dalších místech skončily značky Renault a Ford s výdaji 215, respektive 210 milionů korun.


Přečtěte si: Nošovický Hyundai potřebuje zrychlit výrobu, pracovníci ale myslí na stávku


Hyundai přitom v prvním pololetí zvýšila prodej o čtyři procenta na 8956 vozů a patřilo jí tak třetí místo na trhu. Škoda byla první s růstem o téměř 28 procent na 36.521 aut. Volkswagenu pak patří na trhu druhá příčka, když zvýšil prodej o 44 procent na 12.674 vozů.

Podle průzkumu mezi internetovými uživateli má 86 procent Čechů v domácnosti jedno auto. Téměř dvě pětiny jezdí značkou Škoda, na druhém místě je Ford s 12 procenty a třetí je Renault s 11 procenty.


Čtěte také:

Automobilce Hyundai klesají prodeje, akcie spadly na pětileté minimum

Zisk Hyundai kvůli pobídkám k prodeji klesl na 1,19 bilionu wonů

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Merkelová gratulovala Česku k nízké nezaměstnanosti, jde prý o úspěšný stát

Merkelová gratulovala Česku k nízké nezaměstnanosti, jde prý o úspěšný stát Fotogalerie

Německá kancléřka Angela Merkelová přiletěla do Prahy a setkala se s premiérem Bohuslavem Sobotkou (ČSSD). S ním se shodla, že Česko i Německo mají velmi dobré vzájemné vztahy,… více

Mobilní web