Z automobilek působících v Česku nejvíc spoléhá na reklamu Hyundai

Za posledních 12 měsíců proinvestovala nejvíce do reklamy česká pobočka automobilky Hyundai. Na druhé příčce se podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru umístila Škoda Auto a třetí je její koncernová matka Volkswagen. Vyplývá to z údajů společnosti Nielsen Admosphere.

Ilustrační foto
5.7.2015 13:27   |  

Hyundai vydala od loňského června do letošního května na inzerci ve všech mediích dohromady v ceníkových cenách 496 milionů korun, Škoda Auto vynaložila 379 milionů a Volkswagen 249 milionů korun. Na dalších místech skončily značky Renault a Ford s výdaji 215, respektive 210 milionů korun.


Přečtěte si: Nošovický Hyundai potřebuje zrychlit výrobu, pracovníci ale myslí na stávku


Hyundai přitom v prvním pololetí zvýšila prodej o čtyři procenta na 8956 vozů a patřilo jí tak třetí místo na trhu. Škoda byla první s růstem o téměř 28 procent na 36.521 aut. Volkswagenu pak patří na trhu druhá příčka, když zvýšil prodej o 44 procent na 12.674 vozů.

Podle průzkumu mezi internetovými uživateli má 86 procent Čechů v domácnosti jedno auto. Téměř dvě pětiny jezdí značkou Škoda, na druhém místě je Ford s 12 procenty a třetí je Renault s 11 procenty.


Čtěte také:

Automobilce Hyundai klesají prodeje, akcie spadly na pětileté minimum

Zisk Hyundai kvůli pobídkám k prodeji klesl na 1,19 bilionu wonů

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

Čína chce do roku 2020 patřit mezi deset zemí s největší robotizací

Čína chce do roku 2020 patřit mezi deset zemí s největší robotizací

Čína plánuje umístit více robotů do svých továren a do roku 2020 chce patřit mezi deset zemí s největší automatizací svého průmyslu. Uvedl to Mezinárodní svaz pro robotiku (IFR) v… více

Mobilní web