Firmy používají sociální sítě jako mucholapky na zákazníky. K marketingu jim poslouží i oblíbení youtubeři | E15.cz

Firmy používají sociální sítě jako mucholapky na zákazníky. K marketingu jim poslouží i oblíbení youtubeři

Firmy používají sociální sítě jako mucholapky na zákazníky. K marketingu jim poslouží i oblíbení youtubeři
Na Facebooku jde o lajky i o peníze
• 
ZDROJ: Wikimedia Commons (public domain)

Jan Vávra

Chatovací roboti, nákupní tlačítka a youtubeři, kteří nepřiznávají, že tvoří reklamy – tak vypadají marketingové trendy současnosti. I s jejich pomocí stále více prorůstají sociální sítě a e-shopy.

Pokračování článku patří k prémiovému obsahu E15 Staňte se jeho předplatitelem
Roční předplatné 1899 Kč

Ušetříte 489 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Objednat
Čtvrtletní předplatné 499 Kč

Ušetříte 98 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Objednat
Měsíční předplatné 99 Kč

Cena 99 Kč platí pro první měsíc pro nové předplatitele. Další následující měsíc stojí 199 Kč.

Objednat
Firemní předplatné
Roční licence pro firmy a instituce objednávejte zde

Hlavní zprávy

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!