Propad čtenosti tištěných médií se zastavil | E15.cz

Propad čtenosti tištěných médií se zastavil

Propad čtenosti tištěných médií se zastavil
Časopisy, noviny, ilustrační foto
• 
ZDROJ: Repro Strategie
6. února 2014 • 15:26
Čtenost tištěných médií v druhé polovině minulého roku zastavila svůj propad. V meziročním srovnání roku ale zároveň přestala stoupat oblíbenost elektronických čtecích zařízení, jako jsou mobilní telefony, čtečky a tablety, vyplývá z výzkumu čtenosti Media projekt.

Největší růst zaznamenaly zdarma šířené deníky E15 a Metro. Čtenost E15 meziročně stoupla o 144 procent na 105 tisíc, Metra o 41 procent na 539 tisíc. Další sledované deníky zaznamenaly s výjimkou bulvárního listu Aha! propad, ten se ale ke konci roku zastavil.

První příčku mezi placenými deníky stále drží Blesk s 1,14 milionu čtenářů, následuje deník Dnes s necelými 790 tisíci a Deník s čteností 774 tisíc.

Autor: bru
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!