Telefónica čelí exekuci kvůli odpojení svého klienta

Telefónica Czech Republic čelí exekuci kvůli odpojení více než pěti tisíc datových SIM karet společnosti 4Call. Podle Telefóniky firma dluží přes 23 milionů korun. 4Call to ale popírá a tvrdí, že operátor má chyby v účetnictví a za některé služby, například roaming, účtuje mnohonásobně víc, než je oprávněn. Společnosti tak vznikly mnohamilionové škody.

 Telefónica
17.8.2013 9:04   |  

Karty využívají například České dráhy nebo železniční nákladní dopravce Metrans Rail a přes jednotky 4Call sledují pohyb vlaků a přenáší data v EU.

Český telekomunikační úřad v červnu Telefónice předběžným opatřením nařídil, že musí 4Call i nadále poskytovat své služby. Operátor to ale nerespektoval a karty odpojil. Firma proto přešla k jinému operátorovi a obrátila se na Obvodní soud pro Prahu 4, který nařídil exekuci.

„Telefónica jedná z pozice síly a nerespektováním zákona způsobuje mnohamilionové škody,“ řekla listu Dnes jednatelka 4Call Tereza Němcová.

Telefónica tvrdí, že 4Call porušila podmínky jejich smlouvy. Telefónica proto podala návrh na zastavení exekuce. „Podobný případ jsme řešili už v minulosti a ČTÚ nám dal nakonec za pravdu,“ sdělil deníku mluvčí operátora Hany Farghali.


Čtěte také:

Telefónice v pololetí klesly výnosy o pět procent. Zisk se propadl o čtvrtinu

Přenos signálu ze studií ČT patrně zajistí Telefónica O2

Telefónica si slibuje, že na slevě vydělá

Autor: čtk

Komentáře

Čtěte také

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

JPMorgan: Devizové trhy fungují po brexitu dobře

Devizové trhy fungují po čtvrtečním rozhodnutí Britů o odchodu z Evropské unie přes počáteční šok vcelku dobře. Tvrdí to Daniel Pinto z banky JPMorgan Chase, která je největším… více

Komerční prezentace
Mobilní web