V letošním ročníku marketingových cen uspěl Plzeňský Prazdroj | E15.cz

V letošním ročníku marketingových cen uspěl Plzeňský Prazdroj

vaj

Plzeňský Prazdroj se stal vítězem letošního ročníku cen Grand Prix, které společně vyhlašují Marketingový institut a Institut interní komunikace. Ocenění mu zajistil obchodní úspěch nealkoholického piva Birell.

Cenu Grand Prix uděluje odborná porota složená z předních tuzemských manažerů významných firem i osobností z akademické sféry za nejlepší počiny v oblasti obchodu, marketingu a komunikace.

Ta ocenila skutečnost, že se firmě podařilo prosadit Birell jako nápoj oblíbený u širokých skupin zákazníků. Nealkoholické pivo bylo podle poroty původně vnímáno pouze jako kategorie určená milovníkům piva pro příležitosti, kdy nemohou pít alkohol.

Plzeňský prazdroj zdražuje. Následovat ho mohou i další pivovary

Na trh pak Plzeňský Prazdroj postupně přinesl zcela nové varianty nápojů s ovocnými příchutěmi. Snaží se tak naskočit na trend, kdy spotřeba nealkoholického piva v České republice a na Slovensku za posledních 15 let vzrostla téměř pětinásobně. Podíl Birellu na českém trhu v kategorii nealkoholických piv je tříčtvrtinový (74,2 procenta), na Slovensku je to pak 40,4 procenta.

Kromě absolutního vítězství se Plzeňský Prazdroj stal na letošní Grand Prix i vítězem odborné kategorie „Marketingový projekt“.

Autor: vaj
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!