WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketingu | E15.cz

WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketingu

WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketingu
WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketingu
• 
27. října 2014 • 00:01
Aktuální trendy, inspirace z oblasti digitálního marketingu a redesignu webu. Přednášky, diskuzní panely, workshopy, případové studie, duely – to bude letošní WebTop100.

, která se uskuteční ve čtvrtek 6. listopadu v Konferenčním centru City, si užitečné tipy a rady pro svou práci odnese opravdu každý. Přijďte se inspirovat, vzdělávat a setkat se zajímavými lidmi specializujícími se na digitální marketing a tvorbu webu. Čeká vás mnoho užitečných přednášek s praktickými ukázkami a reálnými čísly, případové studie, diskuzní panely, workshopy i analýzy.

Přijďte se dozvědět, jak můžete zefektivnit vaše online aktivity a jak se vyhnout častým chybám nebo ještě víc vylepšit už dobře nastartovanou strategii. Řeč bude mimo jiné o obsahové strategii a SEO, měření retence, atribučních modelech, multichannelu, retargetingu, zákaznické péči, bezpečnosti, mobilním marketingu a dalších souvisejících tématech.

WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketinguWebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketinguAutor:

Mobilní, responzivní nebo funkční a užitečný?

Potřebujete poradit, jakou zvolit cestu pro mobilní komunikaci a interakci se zákazníky? Jaké jsou nejčastější chyby při konverzi obsahu do mobilních zařízení? Potřeby, scénáře, persony. Jak vlastně žijí vaši zákazníci? Aplikace, mobilní nebo responzivní web? Jaké řešení je pro vás nejlepší? Odpovědi na všechny tyto otázky prozradí Petr Kleiner z ČSOB Pojišťovny.

Kam kráčíš, analytiko?

Co je vlastně smyslem analytiky v marketingu? Mít víc a víc dat? Jak aktivně zapojit data do marketingu a jak na datech vydělávat peníze? V čem se liší nová generace analytických nástrojů a jak marketérům pomáhá data aktivně používat představí Jiří Brázda ze společnosti Optimics.

Prodat nebo raději získat lead

Jak efektivně vytěžovat veškerý traffic na webu? Má web sloužit jen k přímému obsloužení zákazníka, nebo také jako nástroj k získávání a obohacování leadů v rámci multikanálové distribuce? Touto problematickou se bud zabývat Jiří Randák z České pojišťovny.

Mladé naděje: Šikovné ruce – vítězný projekt soutěže Junior Internet 2014

Jak se prosadit na Internetu, co mohou začínajícímu projektu přinést uživatelé? Jak může pomoci vítězství v soutěži jako je Junior Internet a kam může celý projekt posunout? Vše se pokusí shrnout Dario Kolár z NETservis v přednášce o svém vítězném projektu Šikovné Ruce.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili?
Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:
http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100-2014/

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost MediaFactory. Partnery akce jsou Acomware, eMerite, Gemius a Sociomantic. Mediálně akci podporují , Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, , Živě.cz. Produktovým partnerem je společnost STRV. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

WebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketinguWebTop100 – konference o fungujícím digitálním marketinguAutor:

Autor: .
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!