Golfové Czech Masters splnilo očekávání | E15.cz

Golfové Czech Masters splnilo očekávání

Golfové Czech Masters splnilo očekávání
Golfové hřiště
• 
ZDROJ: ČTK

Martina Peřinková

První ročník golfového turnaje D+D REAL Czech Masters, který se konal v srpnu na hřišti Albatross u Vysokého Újezda nedaleko Prahy, splnil očekávání promotéra akce. Již v průběhu turnaje, který patří do kategorie European Tour, začaly přípravy na další ročník.

Promotérská společnost Relmost hospodařila s rozpočtem 70 milionů korun. Tento budget se podařilo dodržet. „Už během turnaje probíhaly přípravy sponzorských smluv na příští rok – týká se to jak českých, tak globálních partnerů,“ uvedl pro deník E15 marketingový ředitel Relmostu Pavel Poulíček. Vzhledem k tomu, že jednání stále probíhají, není zatím možné uvést názvy firem. „Turnaj navštívilo oficiálně i soukromě mnoho manažerů společností ze zahraničí, které zastupují globální značky, a přijeli se podívat, jak se povede první ročník, aby se eventuálně ucházeli o spolupráci v dalších letech,“ dodal Poulíček. Podle něj bude rozpočet turnaje pro další ročník podobný a většinou ho pokryjí sponzorské privátní zdroje.

Tváří příštího ročníku bude vítěz letošní premiéry Velšan Jamie Donaldson. Výhrou získal šek na 166 tisíc eur a na tiskové konferenci po turnaji oznámil, že se mu akce líbila a příští rok přijede znovu. Jeho tvář tak bude součástí marketingové kampaně, která odstartuje v listopadu billboardovou kampaní.

Golfové Czech Masters
70 milionů korun - rozpočet

1 milion eur – dotace pro hráče

166 tisíc eur – odměna pro vítěze

19 200 diváků – navštívilo turnaj

1700 noclehů – bylo třeba zajistit

Spokojenost panuje také s návštěvností. Cílem promotéra bylo 20 tisíc lidí, nakonec si cestu na Albatross našlo 19 200 lidí. „Dokazuje to velký potenciál golfu v Česku,“ domnívá se Poulíček.

Relmost chce proto využít úspěchu Czech Masters k tomu, aby napomohl pevnému uchycení akce v kalendáři a rozvoji zatím zanedbané golfové turistiky v Česku.

„Golf je ve světě nesmírně atraktivní pro firemní klientelu a zacílení na B2B segment. Dosud nebyla ve střední Evropě podobná akce, která by tyto nároky splňovala,“ řekl Poulíček. Na podzim Relmost chystá zahájit spolupráci se zahraničními cestovními kancelářemi zaměřenými na golfovou klientelu. O spojení s Relmostem mají podle Poulíčkových slov zájem na britských ostrovech a ve Skandinávii. „To byl další z našich cílů: rozvoj incomingu v této oblasti, která českému trhu velmi chybí. Chceme se ve spolupráci s Czech Tourismem zaměřit na podporu cestovního ruchu.“

Autor: Martina Peřinková
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!