Špindlerovský věrnostní program GOPASS získal mezinárodní ocenění

Špindlerovský věrnostní program GOPASS získal mezinárodní ocenění
14. června 2015 • 15:56
Zákaznický systém bezkontaktních čipových karet GOPASS, který umožňuje návštěvníkům Špindlerova Mlýna nakupovat skipasy i jiné služby za nižší ceny, uspěl v prestižní mezinárodní soutěži "The Loyalty Awards". Společnost Tatry Mountain Resorts (TMR) s ním v Londýně obsadila první místo v kategoriích Věrnostní program roku v oblasti cestovního ruchu, Věrnostní program ve střední a východní Evropě a Customer Relationship Management (CRM) ve věrnostním programu za práci v Direct Marketingu.

„Těší nás, že jsme uspěli mezi takovými giganty cestovního ruchu jako jsou LE Club Accor Hotels, který má 3 500 hotelů v 92 zemích světa anebo Heathrow Airport, které je třetím najvytíženějším letištěm na světě s vice než 70 mil. přepravenými cestujícími ročně,“ komentoval úspěch Bohuš Hlavatý, šéf společnosti TMR, který cenu v Londýně přebíral.

Věrnostní program GOPASS má v rámci TMR na Slovensku již 250 tisíc členů, ve Špindlerově Mlýně funguje teprve necelý rok a má již více než 30 tisíc zákazníků. Program umožňuje nakupovat skipasy pohodlně z domova online, navíc za nižší ceny než na pokladnách skiareálu. Držitelům čipové karty nabízí řadu dalších výhod, slev a zajímavých akčních nabídek.

„Díky GOPASSu se učíme lépe znát naše klienty, pravidelně s nimi komunikujeme, „šijeme“ jim nabídky našich aktivit „na míru“. Členům GOPASS klubu průběžně zasíláme speciální cenové akce, v zimě jim operativně s ohledem na počasí a aktuální podmínky nabízíme zajímavé ceny na skipasy.,“ doplnil marketingový ředitel Skiareálu Špindlerův Mlýn René Hroneš.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!