Škoda Auto mění výkonného ředitele své čínské divize

14. června 2016 • 14:43
Novým výkonným ředitelem odpovědným za aktivity Škody Auto v oblasti marketingu, prodeje a poprodejních služeb v Číně bude od října Michael Arndt (43), který byl od listopadu zodpovědný za prodejní aktivity značky v Asii a zámoří.

Arndt vystřídá Thomase Owsianského (48), který v rámci značky Volkswagen převezme funkci viceprezidenta za prodej a marketing v Jižní Americe. Owsianský ve funkci působil od roku 2014.

„Michael Arndt je zkušený automobilový odborník s mezinárodními zkušenostmi, který se v čínském prostředí dokonale vyzná. Bude nadále udržovat náš růstový kurs na nejdůležitějším trhu značky Škoda,“ uvedl člen představenstva Škody Werner Eichhorn. Arndt bude mít aktivity Škody na čínském trhu na starosti v rámci společnosti SAIC Volkswagen.

Model Škoda VisionS, který se má začít v Číně vyrábět příští rok:

Čína je pro Škodu Auto klíčovým trhem. Ve svém největším odbytišti automobilka loni prodala 281 700 vozů, což je více než čtvrtina celkové produkce. Do roku 2020 chce Škoda v zemi prodávat půl milionu vozů.

Škoda patří na čínském trhu k automobilovým průkopníkům. Již v roce 1936 provozovala značka v zemi pět obchodních zastoupení.

V novodobé historii začala automobilka s výrobou v Číně v roce 2007, kdy začala na trh dodávat model Octavia. Vedle závodu An-tching nedaleko Šanghaje se škodovky v Číně vyrábí i v továrnách ve městech Nan-ťing, I-čeng a Ning-po. Dosud prodala značka Škoda v Číně více než 1,6 milionu vozů.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!