Rozchod se Starosty se lidovcům prodraží, za samostatnou kampaň zřejmě zaplatí miliony navíc | E15.cz

Rozchod se Starosty se lidovcům prodraží, za samostatnou kampaň zřejmě zaplatí miliony navíc

1. srpna 2017 • 15:17

Po rozpadu koalice s hnutím STAN počítají lidovci náklady na samostatnou kampaň. Volební manažer strany Marian Jurečka připustil, že budou zřejmě o něco vyšší, než činil plánovaný podíl na společnou propagaci koalice. Ta měla přijít celkem na 50 milionů korun, lidovci měli přispět 30 miliony. 

„Počítáme s volebním úvěrem kolem 30 milionů korun. A předpokládáme, že část prostředků přidají také kraje, případně přímo kandidáti," říká Jurečka. „Rozhodně nebudeme atakovat 90milionový limit. Bavíme se o částce do 50 milionů," dodává místopředseda strany.

Lidovci se také vrátí ke svým tradičním symbolům a tématům. Zatímco Starostové minulý týden překvapili novým logem i změnou volebního lídra, KDU-ČSL žádné radikální kroky nechystá. „Pavel Bělobrádek zůstává celostátním volebním lídrem. Vrátíme se k našemu tradičnímu logu lipového listu a tradičním barvám sytě žluté a sytě modré," říká Jurečka.

Lidovecká kampaň se bude točit kolem témat, v nichž se konzervativní lidovci cítí silní, tedy kolem rodinné a sociální politiky. Strana nicméně hodlá své priority rozšířit také o vzdělávání a plynulý přechod české ekonomiky do éry robotizace a průmyslu 4.0.

Lidovci řeší další podobu kampaně. Se Starosty si někde budeme konkurovat, přiznává Jurečka
Boj o pracovní síly. Své zaměstnance si „dováží“ Amazon, Škoda Auto či Tesco

 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!